Nusprendęs startuoti Dakare, R. Baciuška biudžetą varžyboms surinko ne itin lengvai. Nepaisant vaikino pasiekimų kitose autosporto šakose, teko ne kartą kreiptis ir į gerbėjus, situaciją pagerino ir prieš pat ralį prie komandos prisijungusi „Agrorodeo“ bendrovė. Tačiau kaip situacija keisis po to, kai R. Baciuška užlipo ant Dakaro nugalėtojų podiumo, sportininkas dar nepatyrė.
„Dar reikia šiek tiek pailsėti, kad nurimtų emocijos, o kitą savaitę jau eisime kalbėtis su partneriais“, – sakė jis.
Kone visą Dakaro ralį sportininkas važiavo tarp TOP5 motobagių įskaitos geriausių, o paskutinę dieną nusprendė kloti visas kortas ant stalo. Pasak R. Baciuškos, tai buvo ne atsitiktinumas, o strategija.
„Visą Dakarą buvau nusiteikęs, kad pradžioje reikia važiuoti stabiliai, ramiau, stebėti, ką lyderiai daro, o antrąją pusę nusprendėme su šturmanu ir komanda, kad reikia greitėti, duoti spaudimo lyderiams. O paskutinę dieną, kai liko šešios minutės iki trečios vietos, nusprendėme išsiimti atsargines dalis, pasilikti tik padangas, ir rizikuoti. Nes ant rankos buvo padėta ta trečia vieta, reikėjo ją tik pasiimti. Konkurentai iš Lenkijos tikrai nesitikėjo, kad atimsime tą trečią vietą iš jų“, – prisiminė R. Baciuška.
Tiesa, tai nebuvo akla rizika. Sportininkas pasakojo, kad susitarė su kitu lietuvių ekipažu – Tomu Jančiu ir Irmantu Bražiūnu, „Mediafon team“ komanda, kad jie, jei kiltų problemų, pagelbės.
„Iš vakaro nuėjome iki jų komandos, pasakėme, kokia situacija, paprašėme pagalbos. Pasakė, kad be problemų – jeigu tik turiu šansą pasiimti tą trečią vietą, turiu pamėginti. Ir tas rizikavimas pasiteisino“, – džiaugėsi laidoje „Delfi Rytas“ sportininkas.
Visgi po finišo R. Baciuška kartojo, kad negali patikėti tuo, kas įvyko, nors prieš išvažiuodamas ambicijų neslėpė.
„Mano tikslas buvo TOP10, maniau, kaip pirmam Dakarui tai būtų buvęs solidus rezultatas, bet išėjo dar geriau. Ir tai lėmė, kad turiu gerą šturmaną, kuris triskart Dakaro ralį įveikė važiuodamas motociklu“, – gyrė šturmaną Oriol Mena vaikinas.
Paklaustas, ar rengiasi dalyvauti kitų metų Dakaro ralyje, R. Baciuška atsakė ne iš karto. Anot jo, planas tikrai yra, norėtųsi ir kopti aukščiau – pereiti iš motobagių klasės į automobilių ir važiuoti su T1+ – bene pažangiausioje automobilių klasėje. Tačiau kol kas sportininkas nėra tikras, ar tai pavyks.
„Dabar norisi pailsėti, ramybės, atsigauti, niekas po Dakaro ralio taip greitai nevyksta. O tuomet jau bus matyti“, – kalbėjo vaikinas.