„Miškuose neieškome grybų ar gražių vaizdų, – pasakoja komandos šturmanas Paulius Kavaliauskas. – Vykdome treniruočių programą, tobuliname navigacijos ir važiavimo įgūdžius. Tam įsigijome automobilį. Ieškojome, kad automobilis būtų gana nebrangus, pravažus ir patikimas tokiai programai. Pasirinkome antrosios kartos „Subaru Forester XT“, mat abu su Valdu Valiukevičium jaučiame simpatijas šios markės mašinoms, jos yra patikimos ir gerai valdomos.“
„Standartinį „Subaru Forester“ įsigijome ką tik atvežtą iš Vokietijos, – tęsia ekipažo vairuotojas V. Valiukevičius. – Radome patikimą šios markės automobilių pardavėją, kuris atskleidė visas kortas. Jis automobilį pirko Vokietijoje su neveikiančiu motoru ir čia jį suremontavo. Sugundė ir tai, kad automobilio kėbulas nebuvo „suėstas“ korozijos, kas būdinga šio modelio senesniems automobiliams. Norėdami automobilį naudoti bekelės varžybose, jį minimaliai patobulinome: nupirkome specialias bekelės padangas, pakėlėme 4 centimetrais, uždėjome dugno apsaugą, įrengėme ralio kompiuterį. Bent pora kartų per mėnesį išvažiuojame į miškus ir treniruojamės naudodami kolegos Aido Bubino parengtas kelio knygas. Be to, dalyvavome pora varžybų – Baja Juodupė ir „Perimetras“.
„Pradžioje yra ką veikti ir Lietuvos miškuose, – atvirauja šturmanas Paulius Kavaliauskas. – Turi rasti teisingą kelią, kur nėra jokių orientyrų, o tik daugybė įvairių keliukų. Pasukai per anksti ar per vėlai, nuvažiavai pora nereikalingų kilometrų ir jau prarandi laiko. Tokios treniruotės man buvo labai naudingos.
Suprantu, kad dykumoje bus dar sudėtingiau, ten bus vietų, kur apskritai nėra jokių keliukų, tik smėlio jūra. Be to, ten reikės ne tik važiuoti idealiu maršrutu, „surinkti“ GPS taškus, bet ir išlaikyti organizatorių nustatytą vidutinį greitį. Tad bet koks paklydimas mums kainuos minutes, tai reiškia, kad mes galime nespėti laiku atvažiuoti į kontrolės punktus.“
„Man patiko tos treniruotės ir ypač važiavimas varžybose, – pasakoja ekipažo vairuotojas V. Valiukevičius. – Atgaivinau sportinio vairavimo įgūdžius, pajutau sportinį azartą, „susidirbome“ su šturmanu, sukūrėme savo bendravimo kalbą, kuri susideda iš trumpų pranešimų ir net parodymų ranka. Viskas labai faina. Gal išskyrus tai, kad „Forester“ nepasiteisino varžybose. Juo labai smagu lėkti miško keliukais, mes ten pirmaujame, tačiau pralošiame trasose, kurios skirtos tikriems visureigiams. Norėdami išsaugoti automobilį, duobėta bekele mes galime važiuoti tik 20–30 km/val., o tikrieji visureigiai tas atkarpas praskrenda dvigubai didesniu greičiu. Tačiau į varžybas mes važiavome ne dėl rezultatų, o dėl treniruočių. Automobilis liko sveikas, o mes įgijome patirties.“
„Heston Airlines“ ekipa Dakaro maratoną bandys įveikti 1987 metais pagamintu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“. Tai legendinis automobilis, kuriuo lietuviškas ekipažas 2000 metais pirmąsyk pasiekė Dakaro maratono finišą. Jis buvo visiškai atnaujintas Lietuvoje. Ekipa paruoštą automobilį išsiųsti į Saudo Arabiją turi lapkričio pabaigoje.