„Diena praėjo smagiai. Greičio ruožas buvo techniškas – teko gerokai pasidarbuoti sukinėjant vairą. Buvom nusiteikę kovingai, tačiau tuo pat metu stengėmės pasaugoti padangas, nes akmenų tikrai netrūko. Ir aišku, reikia pagirt Paulo, kuris savo darbą atliko tiesiog nuostabiai, o tikrai buvo labai klaidžių vietų“, – po finišo kalbėjo lenktynininkas.
Išsaugojo padangas, bet neteko šoninio stiklo
Lietuvių komandos ekipažui šį kartą netgi pavyko išsaugoti visas sveikas padangas. Nebuvo ir tempą mažinti vertusių gedimų. Vienintelis smulkus incidentas – važiuodami pro brūzgynus kliudė medžio šaką ir sutrupino dešinės pusės šoninį langą. Kaip juokavo V. Žala, siekiant maksimalaus rezultato – tai nedidelis praradimas.
Neįprastas improvizuotas maratoninis greičio ruožas, po kurio technikai automobilius galės aptarnauti tik dvi valandas, „Teltonika Racing“ ekipažui papildomų sunkumų nesudarys. V. Žala suprato organizatorių ketinimus. Anot lenktynininko, tokiu būdu tiesiog buvo bandoma išspręsti dėl nepalankių orų susidariusią situaciją.
„Svarbiausia, kad nereikėtų miegoti baloje. Važiuosim pažiūrėt kokios dabar sąlygos bivake: palapinę, miegmaišius ir kilimėlius turim. Technikams dviejų prie automobilio praleistų valandų irgi turėtų užtekti – pažeidimai priekyje yra labiau kosmetiniai“, – prieš ilgą kelionę link bivako kalbėjo sportininkas.
Vieniems poilsis, kitiems – papildomi kilometrai
Iki 333 kilometrų sutrumpintas greičio ruožas pasižymėjo įvairove – ekipažams vėl teko saugoti padangas įveikiant akmenuotus kalnų tarpeklius, skrieti maksimaliu greičiu smėlio lygumomis ir šokinėti per kopas. Motociklų ir keturračių įskaitų dalyviai šeštadienį ilsėjosi, o automobilių ir sunkvežimių ekipažams, įskaičiuojant pervažiavimus, teko įveikti daugiau nei 860 kilometrų.
V. Žalą šeštadienį aplenkė tik „Toyota“ komandos atstovas Yazeedas Al Rajhi. Trečias finišavo vieną iš trijų Dakare dar likusių „Prodrive Hunter“ automobilių vairuojantis Guerlainas Chicherit. Dienos pradžioje pagrindinis „Prodrive“ ekipažų varžovas iš tiesų buvo Mattias Ekstromas, tačiau švedas šį kartą kliudė akmenį ir sulaužė „Audi“ hibridinio visureigio pakabą.
„Visą dieną važiavome praktiškai vieni – priekyje nieko nematėm. Vienu metu Mattias Ekstromas lyg ir bandė mus vytis, bet ir jis galiausiai dingo iš veidrodėlių. Taip ir nuvažiavom 330 kilometrų be kompanijos. Tuomet labai sunku įvertinti, koks yra tavo paties tempas, todėl finiše buvom maloniai nustebinti“, – apie varžybų dienos eigą pasakojo V. Žala.