E. Juškauskas pripažino, kad prieš pat finišą vos nepadarė klaidos, kuri galėjo nubraukti visos dienos darbą. Ano jo, nedaug trūko, kad po netikėto šuolio automobilis būtų apsivertęs.

Neapsivertė, bet medį kliudė


Viskas nutiko tuomet, kai likus maždaug 200 metrų iki finišo lenktynininkai pamatė šalia trasos stovinčius ir Lietuvos vėliava mosuojančius sirgalius

„Pasukome šiek tiek dešiniau ir iki dugno nuspaudę akceleratorių pasileidome į priekį, o ten buvo nepažymėtas kalniukas. Tris ar keturis metrus pašokome į viršų, o nusileidę kliudėme medį“, – incidentą atpasakojo sportininkas.

„Toyota Hilux“ priekis po tokio nuotykio šiek tiek nukentėjo, kliuvo žibintui, sparnui ir variklio dangčiui. Anot lenktynininko, šį kartą viskas gerai baigėsi, nes automobilį pavyko suvaldyti, tačiau už kažko užkliuvę galėjo ne vieną kartą virsti.

„Būtume taip susivolioję, kad varžyboms greičiausiai būtų pasibaigusios. Dabar tik automobilį šiek tiek aplaužėm, svarbiausia, kad patys – gyvi ir sveiki“, – kalbėjo E. Juškauskas.

Teko stoviniuoti trasoje

Lietuvių ekipažas guodėsi, kad nors etapas buvo greitas, važiuoti norimu tempu jie negalėjo dėl nuolatos tvyrančių dulkių kamuolių. Pasivijus lėtesnius automobilius ar sunkvežimius tekdavo ir visiškai sustoti.

„Aplinkui augmenija, tai likdavo arba lenkiant nuskinti krūmą, arba sustoji ir keletą sekundžių palaukęs vėl judi į priekį“, – komentavo E. Juškauskas.

Vienas jauniausių ralio maratono ekipažų, E. Juškauskas ir A. Paliukėnas, neslepia ambicijų 2021 metų Dakare siekti kuo geresnio rezultato. Stabiliu tempu važiuojantys lenktynininkai po keturių etapų bendroje įskaitoje yra ant 30-tuko ribos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)