V. Žalai iš esmės ralis baigėsi ketvirtadienį vakare, kuomet subyrėjus pavarų dėžei dykumoje strigęs ekipažas buvo priverstas laukti pagalbos sunkvežimio.
Nors ekipažas buvo nuvilktas iki bivako, tačiau čia per naktį nepavyko išspręsti techninių problemų.
„Mūsų Dakaras 2023 baigėsi. Sunkvežimis su atsargine pavarų dėže strigo kopose. Du kartus finišavom antri, visi finišai – dešimtuke. Gerai bent tiek, kad parako dar turime“, – penktadienį ryte „Teltonika Racing“ komanda citavo V. Žalą komandos feisbuko paskyroje.
Vėliau jau pats lenktynininkas pasidalino mintimis apie sudėtus ginklus ir Dakaro ralio pabaigą.
„Po pirmos savaitės buvo nuojauta, kad gali taip pasibaigti mūsų Dakaras. Tikėjomės geriausio. Norėjome atiduoti visas jėgas ir bent greičio ruožuose pasikapoti.
Namo grįšime su dvejopa nuojauta. Vienas dalykas – nebaigtas darbas yra nebaigtas darbas. Norėjosi Dakarą užbaigti su išpildytais tikslais.
Bent jau pasimatavome su dešimtuko būriu, jo gretose jaučiamės kaip namie. Tempas yra, o tai nuteikia viltingai, dar yra prasmės čia grįžti.
Bet reikia pasidaryti tam tikras stiprias išvadas, kad tokia istorija nepasikartotų“, – kalbėjo V. Žala.
Stabdė prakirstos padangos ir automobilio techninės bėdos
Dakaro prologe V. Žala dukart keitė prakirstas padangas ir tai ekipažą bloškė į rikiuotės antrą pusę.
Pirmame greičio ruože „Teltonika Racing“ ekipažas užėmė 6-ą vietą, antrame strigo dėl prakirstų padandų, o sulaukus pagalbos ir pradėjus judėti „Teltonika Racing“ lenktynininkai vėl buvo priversti sustoti: ant priekinės apsaugos nukrito reduktorius.
Po techninio gedimo V. Žala nebaigė šio greičio ruožo ir iš esmės krito iš kovos dėl aukštesnių pozicijų ralyje.
Trečiame greičio ruože ekipažas užėmė 7-ą vietą. Ketvirtame etape pavedė automobilio amortizatoriai, vos 40 km nuvažiavęs ekipažas dar kartą nebaigė šio greičio ruožo.
Penktame greičio ruože „Teltonika Racing“ užėmė 10-ą vietą, šeštame – 5-poziciją, 7-ame V. Žalą aplenkė tik „Toyota“ komandos atstovas Yazeedas Al Rajhi, 8-ame etape „Teltonika Racing“ komanda liko dešimta, 9-ame V. Žala vėl užėmė 2-ą vietą į priekį praleisdamas tik Sebastieną Loebą.
10-ame greičio ruože V. Žala su P. Fiuza finišavo su tamsa: po smūgio į duobę už kopos lūžo automobilio priekinė kairė apatinė ir viršutinė šakės. Komandą gelbėjo pagalbos sunkvežimis.
11-as greičio ruožas tapo paskutinis „Teltonika Racing“ komandai šiame Dakare.
Dakaro ralyje liko du greičio ruožai, po kurių paaiškės galutinė lenktynininkų rikiuotė.