Po finišo V. Paškevičius sakė, kad nors greičio ruožas ir buvo ilgas, jo specifika pilotui buvo paranki. „ConnectPay Racing“ ekipos vairuotojas prie „Tatra“ vairo jautėsi komfortiškai. Jokių klaidų nedarė ir komandos šturmanas Slavomir Volkov. Lietuvos ekipažas dieną pradėjo fiksuodamas penkioliktą vietą, tačiau su kiekvienu kontrolės tašku jų rezultatas vis gerėjo.
„Pavarėme neblogai. Tokios trasos – mano arkliukas. Visa distancija buvo sunki ir reikalaujanti didelio dėmesio, susikaupimo. Turėjome daug šuolių. Tikrai mynėme neblogai. Kartais iš ekipažo narių išgirsdavau porą necenzūrinių žodžių, bet visos situacijos baigėsi be kriminalų. Labai gerai dirbo Slavomiras.
Buvo viena situacija, kai mūsų pavytas visureigis nuvažiavo dešiniau, o Slavomiras man liepė laikytis kurso kairėje. Ir paaiškėjo, kad mes neklydome. Daug darbo turėjo ir Tomas, nes šimtajame kilometre prakirtome ratą ir važiavome nuolat orą leidžiančia padanga. Kadangi oro pumpavimo sistema veikė, nuolat pūtėme orą į padangą. Atlikome gal 20 lenkimų. Kai kurie buvo lengvi, kai kurie sudėtingi“, – sakė V. Paškevičius.
Nepaisant aukšto tempo ir su kiekvienu kontrolės tašku vis gerėjančių rezultatų, lietuviai nepaliko bėdoje varžovų iš Rusijos. „KAMAZ Master“ ekipos narys Andrejus Karginovas lietuvių paprašė pagalbos juos ištempti įklimpus. Kaip teigė lietuvių komandos pilotas, sprendimas padėti oponentams buvo priimtas greitai. Dakaro maratonas dar ilgas ir niekada negali žinoti, kada pats atsidursi kitoje barikadų pusėje ir stovėsi su ištiestu buksyravimo lynu bei prašysi varžovų pagalbos.
„Iki finišo likus apie 30 kilometrų privažiavome upės vagą ir radome ten įkritusį „Kamaz“. Mums mojavo vairuotojas, prašė pagalbos. Padėjome jiems, nes negali žinoti, kada pagalbos prireiks patiems. Toks tas Dakaras. Jiems pagelbėjome, paskui išvažiuodami iš tos upės vagos vos patys į ją neįkritome. Būtume prisižaidę. Bet gal tada mus būtų „Kamaz“ ištraukę. Paskutinę dalį iki finišo važiavome dulkėse, buvo labai prastas matomumas. Prieš finišą gavome purių kopų. Į kelias iš jų nepakilome pirmuoju bandymu. Teko sukti kelis ratus. Tik kopose šiek tiek krenta mūsų tempas dėl to, kad mes važiuojame su mechanine pavarų dėže. Tai buvo ilgiausia Dakaro diena, bet negaliu pasakyti, kad pati sunkiausia“, – tikino V. Paškevičius.
Jei vakar komandos sunkvežimis „Mamba“ turėjo techninių problemų dėl aušinimo skysčio prasisunkimo ir oro sistemos nesandarumo, tai šiandien jokių nesklandumų „ConnectPay Racing“ nepatyrė. Komandos nariai prieš startą tik persireguliavo „Mambos“ amortizatorių nustatymus ir liko patenkinti kitokiu jų veikimu šiandien.
Po sėkmingo finišo dešimtoje vietoje komanda pakilo ir bendroje keturių etapų rikiuotėje. Dabar lietuviai klasifikuojami 11-oje vietoje. Rytoj komandos laukia penktasis, 395 km ilgio greičio ruožas.