„Žinote pirmų metų tikslas buvo finišuoti, turėjome gerą bagį, tačiau ne tokį, kokį turėjo visi kiti, šiais metais esame prikaupę daugiau patirties, dalyvavome Baja varžybose, nebematau priežasčių kodėl mes negalėtumėme būti pajėgūs ir galutinėje lentelėje atsidurti tarp TOP10 ekipažų, tiek aš, tiek šturmanas Irmantas Bražiūnas esame puikiai nusiteikę šiam maratonui“ – kalbėjo ekipažo vairuotojas Tomas Jančys
Ryškiai neoninės geltonos spalvos, Canam Maverick x3 xrs moto bagis įsigytas iš geriausiai vertinamo sportinių bagių gamintojo „South Racing“. Gamyklinės komandos ruošiami bagiai Dakaro ralį laimėjo penkerius metus iš eilės, jie sugeba paruošti apie 100-120 vienetų FIA tipo bagių per vos vienerius metus.
„Būtent šis moto bagis gerokai lengvesnis, net 100 kg nei praėjusių metų modelis, jam patobulintos priekinės šakės, pakeista vairuotojo ir šturmano sėdėsena, stabilumui pagerinti - pakeistas kuro bakas su geresniu svorio centru, moto bagis aptakesnis, sumažintas vėjo pasipriešinimas, patobulinta variklio radiatoriaus ir variatoriaus aušinimo sistema, ekipažas jau spėjo pajusti skirtumą pirmojo testo metu“ – moto bagio privalumus dėstė Jonas Raudeliūnas, sportininkams gerai pažįstamas moto bagių mechanikas, „Jonelio ATV Pro Service“ savininkas
„Mes pasitikime „South Racing“ komanda, žinome jų darbo principus, turime daugybę patikimų atsiliepimų, ne vienas lietuvis jau naudojosi jų paslaugomis, geriausi sportininkai renkasi šią komandą, mums labai svarbus profesionalus požiūris, todėl sprendimas nebuvo sunkus, o ir po pirmojo testo jau pajutome ryškius skirtumus, amortizacijos, sėdėsenos, stabilumo, kartu su Irmantu iš bagio lipome labai plačiomis šypsenomis, buvo labai, labai smagu“ – argumentus šypsodamasis dėstė T. Jančys
Komandos socialiniuose tinkluose, prieš MEDIAFON Dakaro planų pristatymą, buvo sukelta intriga ir komandos fanų klausiama kokioje kategorijoje išvysime Tomą Jančį
„Ne vienerius metus esu ralių apsuptyje, kas mane žino iš anksčiau - prisimena, kad mano, o tiksliau mūsų abiejų kelias prasidėjo nuo motociklų, kartu su Irmantu Bražiūnu buvome vieni iš pirmųjų lietuvių, kurie startavome šiuo metu labai gerai pažįstamame, Lenkijos ralyje „Breslau“. Dar 2015 metais, mums abiems pavyko užimti 3-ąją ir 4-ąją vietą motociklų įskaitoje, vėliau sekė kiti raliai, o 2019 metais esu dalyvavęs ir finišavęs „Africa Eco race“ ralyje (dar kitaip vadinamame senajame Dakare), tai buvo mano sena svajonė, kurią gvildenau dar nuo 2010 metų, kai pirmą kartą pradėjau stebėti Dakaro apžvalgas per BTV televiziją. Nuostabos tikrai neturėčiau nesukelti, todėl uždavėme šį klausimą, ir iš tikrųjų atsakymai nustebino ir paskatino nesustoti svajoti, juk Dakaro ralis toks platus“ – šypsojosi T. Jančys.
2023 metais komanda lieka nepakitusi, Mediafon Team komandai atstovauja vairuotojas Tomas Jančys ir šturmano kėdėje sedėsiantis Irmantas Bražiūnas
„Pernai aiškiai žinojau - norėjau įveikti pirmą savo Dakarą, o dabar kažkas traukia ir nesuprantu kas, žinau kad bus sunku, žinau, kad keiksiu ir norėsiu finišo, bet vistiek negaliu atsispirti šiai traukai. Po starto manau tiek šturmanas, tiek vairuotojas lemia rezultatą 50/50, tik mes pamirštame mechanikus, nes iki pat finišo, jie lemia rezultatą 100%. 2023 m. Dakare viską darysiu taip pat, tik geriau, šios lenktynės tuo ir žavios - niekada nežinai kas tavęs laukia, sunku tam pasiruošti. Noriu nepadaryti nei vienos klaidos, noriu mus nuvesti trumpiausiu keliu“ – savo tikslus dėstė šturmanas Irmantas Bražiūnas.
Mediafon Team kviečia savo fanus nuotykius ir išgyvenus sekti komandos socialiniuose tinkluose
Dakaro ralio maratonas prasideda jau Gruodžio 31 dieną, šį kartą jis bus pats ilgiausias per pastaruosius du dešimtmečius , truksiantis net 16 dienų, dalyvių lauks sunkiai įveikiamos smėlio kopos, vadinamos „Empty Quarter“ arba „Rub al Chalis“ – viena didžiausių smėlio dykumų pasaulyje, plytinti Arabijos pusiasalio pietuose, bei kiti sudėtingi ir klaidinantys maršrutai.