Greičio ruožas turėtų sudaryti 429 km, o jo metu sportininkams teks įkvėpti pirmą išretėjusio oro gurkšnį – vidutiniškai trasa iškilusi 3500 m virš jūros lygio. Organizatoriai žada tiek akmenuotų žvyrkelių, tiek maudynių smėlyje. O svarbiausia, kad vakare grįžus į bivaką mechanikai negalės remontuoti technikos, kadangi tai – pirmas šiais metais Dakaro ralio maratono etapas.
„Unikali tuo, kad tai pirmoji maratono diena. Maratonas maratone – taip galima pavadinti šį reiškinį. Dabar dvi dienas neturėsime galimybės sulaukti pagalbos iš komandos technikų“, – trečiadienio etapą pakomentavo Benediktas Vanagas, taip pat priminęs savo aistruoliams, kad šiandien laukia ankstesnis startas nei kitomis dienomis – nuo 15:19 val. iš 36-os pozicijos.
„Šiandieną startavę Jujuy (ispaniškai, tariasi – chuchui) finišuosime tame pačiame mieste. Tik atvykę į bivaką savo Toyota žirgą turėsime pastatyti į Parc Ferme (uždarą parką). Jį vėl pamatyti galėsime tik vykstant į 5 dienos startą“, – etapo ypatybes aiškino B. Vanagas.
„Taip sudaromos dar sudėtingesnės sąlygos sudėtingiausiose pasaulio lenktynėse. Greičio ruožo ilgis – 429 km. Bendra dienos distancija – daugiau nei 600 km. Keisis ir trasos pobūdis. Dabar pradės dominuoti uolėti ir smėlingi paviršiai. Kilsime į daugiau nei 4 km aukštį virš jūros lygio. Bendras dienos aukštingumas – apie 3.5 km“, – papasakojo lietuvis.
„Šiandien dalyviai susidurs su keliais iššūkiais, visų pirma – deguonies problemomis. Kilsime net į 3500 metrų aukštį (bet čia dar ne aukščiausia Dakaro dalis)“, – jam antrino A. Juknevičius.
Primename, kad praėjusį šeštadienį prasidėjusiame 37-ajame Dakaro ralyje startavo 136 motociklininkai, 111 automobilių ekipažų, 45 keturračių vairuotojai ir 55 sunkvežimių komandos. Argentinos ir Bolivijos teritorijoje ralio karavanas turės sukarti per 9 tūkst. km, kol sausio 16 d. pasieks finišą Rosarijuje (Argentina).