Atgaiva po antrojo greičio ruožo
„Teltonika Racing“ komandos ekipažas, finišavęs trečiajame greičio ruože teigė, kad šiandien itin efektingai įgyvendino dienos planą spausti iki dugno. Iš 31-osios pozicijos startavę Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza trečiajame greičio ruože užėmė septintąją vietą.
„Šiandien keitėm du ratus, bet šįkart – dėl mano fokusų vairuojant. Akmenynuose – jokių problemų. Panašu, kad slėgio ir pakabos pakeitimai leido išspręsti tą problemą. Lėtesnių varžovų spausti dažnai neteko – aplenkėm gal septynis automobilius. Įpusėjus greičio ruožui ne kartą stipriai lijo ir kartais tiesiog plaukte plaukėm“, – po finišo kalbėjo lenktynininkas.
Pirmą padangą ekipažas pramušė po šuolio nesėkmingai nusileidę tiesiai ant akmens, o antrą – agresyviai šturmuodami kopose paliktas provėžas. Būtent važiuojant per lietų kitų ekipažų išraustomis ganėtinai giliomis vėžėmis visureigis atskiruose ruožuose kone plaukė.
„Diena buvo keistoka – didžiąją laiko dalį trasoje važiavome praktiškai vieni. Greitis buvo nemažas, todėl ir lenkimų mažiau pasitaikė. Patiems irgi buvo smagu, tikrai pasimėgavom lėkimu. O šiaip viskas gerai – rytoj vėl startuosim iš mūsų greitį atitinkančios startinės pozicijos“, – dienos įspūdžiais dalinosi V. Žala.
Po pakartotinių šuolių per žolėmis apaugusias kopas antradienį kentėjo abiejų sportininkų nugaros, todėl grįžę į bivaką abu su P. Fiuza pirmiausiai užsuks pas komandos kineziterapeutą. Tokios perkrovos sportininkų kūnams – Dakaro kasdienybė. Anot V. Žalos, svarbiausia, kad automobilis šiandien veikė be priekaištų.
Po truputį į rikiuotės pradžią
Nors B. Vanagas startavo 131 pozicijoje, šiandien aplenkė daug lėtesnių vairuotojų, taip po truputį stabilizuodamas savo prarastą laiką. B. Vanagas preliminariai finišavo 18–oje pozicijoje, nuo lyderių atsilikdamas 23 min. ir 21 sek.
„Mums pasisekė, kad buvo paliję, tai su dulkėmis didelių bėdų nekilo. Apie vidurį greičio ruožo papuolėme į liūtį, kad valytuvai nespėjo valyti. „Toyota Hilux“ keletą kartų buvo persikvalifikavęs į greitąjį katerį arba povandeninį laivą“, – apie įveiktą greičio ruožą kalbėjo komandos pilotas.
„Toyota Gazoo Racing Baltics“ ateinančią dieną turėtų startuoti iš 18-tos pozicijos. Lenktynininkas dėl to neslėpė palengvėjimo, mat nusimato mažiau lenkimų.
Diena leidusi atsigauti
Vaidotas Paškevičius sakė, kad po vakarykštės nesėkmės komanda nusprendė dėti visas pastangas, kad lenktynės būtų tęsiamos. O pavykus technines problemas išspręsti, komanda lėkė su vėjeliu.
„Greičio ruožas buvo mums palankus, nes jis buvo greitas. Tai reiškia, kad nereikėjo tiek daug pavarų junginėjimo. Didžiąją dalį trasos įveikėme aukštomis pavaromis, kuriomis jau turime beveik normalią galią. Tempas buvo tikrai geras. Teko palenktyniauti ir su De Roy komandos sunkvežimiu. Vienas kitą keletą kartų lenkėme. Buvo labai graži kova.
Tiesa, turėjome ir problemų. Vieną kartą per liūtį nukrito valytuvai. Stojome juos tvarkyti. Be to, važiuoti buvo sudėtinga, nes trasoje daug vandens, danga tapo labai slidi. Jaučiausi kaip ant ledo su vasarinėmis padangomis, posūkiuose jausmas buvo kaip „drifte“. Taip pat pradėjo rasoti priekinis stiklas, tad sunkiai matėsi kelias, bet nenorėjome stoti jo valyti. Nusprendėme negaišti tam laiko, nes jautėme, kad važiuojame tikrai geru tempu. Po šios dienos supratome, kaip reikia važiuoti, kad būtų galima laikytis arti penketuko. Krūviai sunkvežimiui ir mums patiems buvo labai dideli, bet padangos neprakirtome nė vienos. Slavomiras nagivavo itin tiksliai, todėl niekur neklaidžiojome.
Labai džiaugiamės, kad mūsų technika funkcionuoja jau beveik gerai, tad galime pasitikrinti savo tempą su lyderiais. Aišku, gaila, kad vakar susigadinome visus reikalus, bet ūpo tikrai nepraradome ir sieksime kiekvieną dieną baigti kuo aukštesnėje pozicijoje“, – kalbėjo V. Paškevičius.