Trečiąją ralio dieną savo pasirodymą tęsė 6 Lietuvos ekipažai.
Šiame greičio ruože, organizatorių vertinimu, 78 proc. paviršiaus sudarė smėlis, 12 proc. dykumos dengė žemė, o likusieji 10 proc. buvo kopos. Sugebėjusiems išvengti akmenų ir greitai radusiems kelią šis etapas suteikė galimybę pagerinti savo laiką.
B. Vanagas, prieš lipdamas į visureigį, teigė, kad virš 400 km šios dienos greičio ruože byloja apie būsimas galimybes drąsiau spustelti greičio pedalą. „Tai nėra labai mažai, kita vertus, būtų keista atvykus į Dakarą tikėtis trumpų greičio ruožų. Paprastai kuo trumpesnė trasa, tuo ji klampesnė. Manau, įveikdami būsimą 400 km distanciją turėsime progų važiuoti greitai“, – kalbėjo B. Vanagas ir pasidžiaugė, kad po nakties jo savijauta išties gera.
„Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažas startavo iš 15 vietos, pirmoje greičio ruožo pusėje pasiekė 17 poziciją. Antroje distancijos pusėje stabiliai skriejęs B. Vanagas artėjo prie TOP-10 gretų, likus maždaug 100 km kilo į 14 vietą.
Paskutiniame kelio punkte Lietuvos komanda užfiksuota 16 pozicijoje, o finišą pasiekė pakartoję pirmadienio rezultatą – 15 vieta. 403 km mūsiškiai įveikė per 3.44:01 val.
Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas („Heston Airlines team Pitlane“) greičio ruožą įveikė per 4.14:49 val. bei užėmė 34 vietą (nuo lyderių atsiliko +57:10 min.).
37 pozicijoje finišavo Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („Kreda“). Duetas trasoje sugaišo 4.22:39 val. (+1.05:00 val.).
Gintas Petrus su Jose Marquesu („Petrus Kombucha team“) greičio ruožą įveikė per 4.33:30 val., nuo lyderių atsiliko 1.15:51 val. ir preliminariai užėmė 41 vietą.
Motociklų įskaitoje sėkmingai finišą pasiekė Arūnas Gelažninkas, preliminariai bendroje įskaitoje užėmė 40 vietą – 4.13:47 val. trasoje, nuo lyderio atsiliko 40:24 min.
Ralio debiutantas Laisvydas Kancius keturračių įskaitoje finišavo 10 vietoje. Jis nuo lyderio atsiliko 1.04:35 val. Lietuvis 403 km greičio ruožą įveikė per 5.30:24 val.
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza („Agrorodeo“) iš ralio pasitraukė antrajame etape, prasidėjus pirmiesiems kilometrams.
Bendroje įskaitoje pirmauja S. Peterhanselis
„Toyota Gazoo Racing“ antradienį iškovojo dvigubą pergalę. Tarp automobilių ekipažų greičiausias ir vėl buvo Nasseras Al-Attiyahas, o antrąją poziciją užėmė jo komandos draugas, Dakaro naujokas Henkas Lateganas. Stephane'as Peterhanselis su „Mini“ bagiu finišavo trečias, tačiau prancūzas vis dar turi 5 minučių persvarą bendroje įskaitoje.
Navigacija vėl buvo rimtas iššūkis, su kuriuo šį kartą nesusidorojo netgi C. Sainzo šturmanas Lucas Cruzas. Pasiklydęs ispanų ekipažas lenktynių pradžioje išvažiavo iš trasos, o sugaištas laikas nubraukė galimybes kovoti dėl pergalės. Y. Al Rajhi netgi teko sustoti kelioms minutėms šalia trasos, kol galiausiai pavyko susiorientuoti ir pratęsti lenktynes.
Tokia sumaištis suteikė papildomą galimybę klasikinio ralio legendai Sebastienui Loebui. Egzotiškąjį „Prodrive Hunter“ vairuojantis prancūzas antrajame greičio ruože rimtai grasino lyderiams, o finišavo šeštoje pozicijoje.
Likus maždaug 40 kilometrų iki finišo apsivertė greičiausiųjų penketuke iki tol buvęs Bernhardas Ten Brinke'as. Lenktynininkas ir jo šturmanas Tomas Colsoulas nenukentėjo, tačiau ekipažui etapas buvo baigtas – beliko sulaukti komandos pagalbos. B. Vanagas pasakojo, kad pavojinga vieta nebuvo pažymėta kelio knygoje, o po didelio šuolio olando automobilis priekiu stipriai trenkėsi į žemę.
„Panašu, kad Dakaras jam jau baigtas. Labai dėl to apmaudu, bet šiame sporte taip jau būna“, – kalbėjo jis.
Nepaliesta laukinė dykuma
Dviem dienoms Vadi ad Davasyre įkurtas bivakas suteikė komandų technikams ir aptarnaujančiajam personalui taip reikalingas poilsio valandas. Tuo metu lenktynių dalyviai įveikė pirmąją 2021 metų ralio maratono žiedinę trasą vienos didžiausių pasaulio dykumų, Rub al Chalio, pakraščiu.
Važiuojant nepaliesta laukine dykuma vėl netrūko smėlio ir kopų, tačiau pastarosios buvo išsidėsčiusios trumpesniais ruožais. Ant nevienodos dangos lėtesnes techniškas atkarpas vėl keitė labai greitos.