Tokį sprendimą organizatoriai pirmadienį priėmė dėl po lietaus sunkiai pravažiuojamų kai kurių trasos vietų.
Atnaujintu „Toyota GR DKR Hilux“ visureigiu važiuojantis Benediktas Vanagas sakė, kad antradienį sekėsi neblogai ir tiesiosiose pavyko važiuoti greičiau nei pirmadienį. Tiesa, neišvengė nors ir smulkių, bet skaudžių incidentų, praneša „Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda.
Preliminariais duomenimis sportininkas trečiąjį greičio ruožą įveikė 18-oje pozicijoje. Bendroje įskaitoje Benedikto Vanago ir Filipe Palmeiro duetas kol kas penkioliktas.
„Vėl labai greitas greičio ruožas. Dar šiek tiek trūksta maksimalaus greičio – situacija nuo vakar pagerėjusi, bet dar trūksta. Buvo labai daug tiesiųjų, o kopos pakankamai „žudikiškos“, – finišavęs kalbėjo „Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas.
Kalbėdamas apie maksimalų greitį Benediktas Vanagas minėjo, kad nors ir pavyko važiuoti greičiau nei vakar, komanda ties šiuo klausimu dar turės padirbėti.
Sportininkas pasakojo, kad ruožo pradžioje važiuodami kopomis stipriai nukrito nuo vienos ir šiek tiek pažeidė savo kaklą: „Po to per kopas važiavau šiek tiek ramiau, nes jaučiau nemažą skausmą.“
Organizatoriai žada iššūkių įvairovę
Kalbėdamas apie trečiadienį laukiantį greičio ruožą, kuriame organizatoriai žada daugiau akmenų, ir potencialius T1+ klasės automobilio pranašumus jame, B. Vanagas nesidžiaugė iš anksto ir kalbėjo, kad kokia bus trasa tokia ir važiuos – pasirinkimo čia nėra: „Pamatysim. Su dideliais ratais irgi gali prisižaisti, dar ne iki galo žinau, ką gali šie ratai.“
Trečiadienį dalyvių laukia pats ilgiausias šio Dakaro greičio ruožas – teks įveikti net 465 sportinius kilometrus ir 242 kilometrus pervažiavimuose. Dakaro maršrutas sukasi į Pietų pusę ir, pasak organizatorių, ilgiausia diena kol kas atneš didžiausią iššūkių įvairovę. Laukia greiti pirmieji du šimtai kilometrų, o vėliau lenktynininkus pasitiks įvairių dydžių kopos.
Kuo arčiau finišo, tuo daugiau žadama akmenų. Čia legendos statusą turinčiam pilotui ramiau jaustis leis didesni „Toyota GR DKR Hilux“ ratai – dėl mažesnės tikimybės pramušti padangas komanda galės palaikyti didesnį tempą nei galėdavo su senesne šio automobilio versija.
Trečiadienį į finišą atvažiavę dalyviai jau bus įveikę trečdalį Dakaro ralio – prieš akis dar daugiau nei savaitė sudėtingiausių lenktynių pasaulyje.