Vaidotas Paškevičius, Albert Veliamovič ir Gytis Gaspariūnas, sunkvežimių įskaitoje besivaržantys „Tatra“ gamintojo technika, šiame greičio ruože pasirodė išties solidžiai.

„SV Technika Racing“ ekipa greičio ruožą laimėjusiam Janui Van Kasterenui nusileido vos aštuonias su puse minutės ir galiausiai įsitvirtino penktoje pozicijoje.

Po finišo ekipažo Vaidotas Paškevičius sakė, kad pirmasis greičio ruožas tiek jam pačiam, tiek jo kompanionams itin patiko, pavyko išvengti ir grubių klaidų. Pilotas tvirtino, kad jam netgi šiek tiek gaila, jog sunkvežimiai negalėjo važiuoti visos distancijos. Anot Vaidoto Paškevičiaus, papildomi kiek daugiau nei šimtas kilometrų, kiek buvo numatyta maršrute, būtų leidę pakovoti ir dar dėl vienos ar kitos pozicijos.

„Diena prasidėjo su liūdnomis naujienos, kad startavęs automobilis partrenkė vieną iš žiūrovų. Dėl to visų startas buvo atidėtas vienai valandai. Nežinau, kokia to žmogaus sveikata, bet varžybos vėliau buvo pratęstos. Startas buvo maždaug prologo vietose, kur daug minkšto smėlio.

Pradėjome gana neblogai. Greičio ruože teko atlikti daug lenkimų. Lenkėme daug bagių. Sunkvežimių trasoje nematėme, bet neutralizacijoje kai sustojome, sutikome beveik visus. Tuomet supratome, kad tempas tikrai geras. Džiaugiamės pasiektu rezultatu. Tikimės, kad visiems partneriams, draugams ir tiems, kas mus palaiko, suteikėme gerą emociją“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Pasak Vaidoto Paškevičiaus, ekipažas šįkart puikiai dirbo ir su padangų slėgio reguliavimu, tad per visą distanciją sunkvežimiui nereikėjo keisti nė vienos padangos. Tačiau kažkuriuo metu ekipažas apgadino savo sunkvežimio degalų tiekimo sistemą, iš kurios per pažeistą vamzdelį padėjo tekėti degalai. Visgi tai lietuvių nesustabdė.

„Finišavę pamatėme, kad teka degalai. Kažkur pramušėme degalų vamzdelį, ėmė laistytis dyzelinas. Teko po finišo šiek tiek paremontuoti ir dabar jau judame į bivaką. Tačiau degalų rezervą turėjome didelį. Pagal tai, kaip bėgo tie degalai, finišą būtume pasiekę ir esant pilno ilgio greičio ruožui. Grįžę mechanikams turėsime klausimų, nes vieną sykį važiuojant sunkvežimis tiesiog užgeso. Vėliau tai nepasikartojo, tai reikės peržiūrėti kompiuterio įrašytus duomenis“, – po finišo tiesiai iš „Tatra“ kabinos raportavo Vaidotas Paškevičius.

„SV Technika Racing“ ekipažo sunkvežimis „Tatra“ Dakaro ralyje pažymėtas 613-uoju starto numeriu. Vaidotui Paškevičiui šis Dakaro ralis – jau trečiasis. Abu naujieji jo kompanionai – šturmanas Albert Veliamovič ir technikas Gytis Gaspariūnas šiose varžybose debiutuoja.

"SV Technika Racing" Vaidoto Paškevičiaus ekipažas

Pirmoji Dakaro diena Siliūno akimis: tiek dulkių gyvenime nebuvau matęs

Šeštadienio rytas tingus galėjo būti tik Dakaro ralio žiūrovams. Tačiau dalyvių stovykloje nuotaikos visiškai ne savaitgalinės. Jų laukė pirmasis greičio ruožas, besidriekiantis per 400 kilometrų, o pirmieji šį iššūkį priėmė motociklų klasės dalyviai, tarp kurių – ralio debiutantas Modestas Siliūnas, rašoma komandos pranešime.

Dėl praleistų kelio taškų prologe, klaipėdiečio startinė pozicija tarp motociklininkų buvo viena prasčiausių, bet bivuaką vis tiek teko palikti prieš 7 val. ryto Lietuvos laiku. Organizatoriai žadėjo ilgą dieną – 414 kilometrų žvyro, akmenų ir tik truputis minkšto smėlio.

Sportininkas trasoje užtruko 6 val. 58 min. 20 sekundžių. Kaip finiše komentavo M. Siliūnas, diena tikrai buvo ilga ir varginanti.

„Organizatoriai vakar per etapo aptarimą sakė, kad bus 17 procentų akmenų. Aš manau, kad jie gal skaičius sumaišė, ir akmenų iš tikrųjų buvo 71 procentas. Iki pietų važiavau gerai, pavyko palaikyti tempą, tačiau nuo maždaug trasos vidurio pasipylė linksmybės. Ties penkioliktu kritimu nustojau skaičiuoti, kiek kartų virtau tarp akmenų. O likus maždaug 50 kilometrų iki finišo, mane pradėjo lenkti automobiliai, tai tiek dulkių dar turbūt nesu gyvenime matęs,” – įspūdžių nestokojo klaipėdietis.

Modestas Siliūnas (FlexitGo Dakar Team nuotr.)

Tiesa, akmenys ir dulkės nebuvo vienintelė problema.

„Maždaug ties viduriu pajutau, kad stabdžiai nelabai veikia – užkaito skystis. Dar teko pagauti ir feš fešo, o tarp jo slėpėsi dideli ir nepatogūs akmenys. Tai įsivaizduokit – motociklas nestabdo, aplink vien tik dulkės, nematai, kur važiuoji, ir dar nuolat krenti. Labai išvargau, bet bent jau džiaugiuosi finišavęs.”

Preliminariai, bendroje motociklų įskaitoje M. Siliūnas šiandien rikiuojasi 75-oje vietoje, o Rally 2 klasėje tenkinasi 48-ąja vieta.

Laiko atsikvėpti sekmadienio trasa taip pat nežada. Dakaro ralio dalyvių laukia ne ką mažiau sudėtingas, per 463 kilometrus besidriekiantis greičio ruožas. Organizatoriai žada smėlio, kopų, bet taip pat ir kietesnės dangos, pvz. asfalto.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją