Lenktynininkas pirmadienį Molėtuose, „Teltonikos“ technologijų centre, surengė atsisveikinimo susitikimą, mat jau 21 dieną iš Rygos oro uosto pakyla skrydžiui į Dubajų, kuriame ir sutiks Kalėdas bei lauks sunkiausių pasaulio lenktynių starto. Paklaustas, kodėl išskrenda gerokai anksčiau V. Žala neslėpė, kad nori ne tik priprasti prie temperatūros, tačiau ir dar pasitreniruoti išvažiuodamas į kopas.
„Kopos yra ta vieta, kur sunkiausia priprasti akims, nes tai nėra mūsų gimtas reljefas. Neturiu iliuzijos važiuoti sportiniu režimu, nes iš vietinių išsinuomosiu įprastą techniką, tačiau svarbu priprasti prie kopų ir dykumos, kur iš esmės ir yra mano mintys jau nuo pat gruodžio pradžios.
Iš kitos pusės, gerokai smagiau tai, kad iš Dubajaus į Džedą skrydis trunka apie 2 valandas, todėl ir tos kelionės laukimas yra kiek ramesnis. Kai dauguma 27 dieną pajudės tik iš Vilniaus, aš tą pačią dieną pakilsiu iš Dubajaus“, – teigė V. Žala.
Molėtuose surengtame atsisveikinimo susitikime lenktynininkas papasakojo apie Dakaro ištakas bei tai, kaip sunkiausios pasaulio lenktynės keitėsi bėgant metams. V. Žala pripažino, kad startas 2023-ųjų Dakare jam – vienas svarbiausių ir brangiausių karjeroje.
„Tai bus mano 8-asis Dakaras ir tai bus pirmas kartas, kai išvyksiu anksčiau ir išvyksiu be komandos. Kita vertus, mano komanda Dakare pirmą kartą bus nebe 10 žmonių, o 50 ar net daugiau. Visas kolektyvas, tiek „Teltonikos“, tiek BRX komandos į Saudo Arabiją atskrenda gruodžio 27–28 dienomis. Pradžioje uoste reikės atsiimti daug technikos vienetų, įsikurti bivake, tuomet laukia testų diena, techninė ir administracinė komisijos ir Naujųjų metų išvakarėse laukia Dakaro prologas“, – aiškino V. Žala.
2023 metų Dakare lenktynininkai prie starto linijos stos 14-oje greičio ruožų, kurių metu teks įveikti daugiau kaip 4700 kilometrų sportiniu tempu.