Vaidoto Žalos ekipažas, kuriame stenogramą skaito ilgametis šturmanas Paulo Fiuza, o techniko darbą atlieka olandas Maxas van Grolas, 29 kilometrų ilgio greičio ruožą įveikė per 18 min. 14 sek. ir vos 7 sek. nusileido lyderiui M. van den Brinkui. Pastarasis irgi vairuoja „Iveco“ sunkvežimį.
Vaidotas Žala po finišo sakė, kad prologo greičio ruože jis jau nesijautė taip komfortiškai kaip išvakarėse vykusiuose testuose. Visgi reikėjo kovoti dėl rezultato, kadangi pagal prologe parodytas pozicijas bus sudaroma pirmojo greičio ruožo starto tvarka.
Tačiau didesnis tempas komandos iš ritmo neišmušė. Priešingai, tiek Vaidotas Žala, tiek jo kompanionai ekipaže dirbo užtikrintai, važiavo drąsiai ir tai konvertavosi į puikų rezultatą.
„Jeigu testuose ir apšilime buvo labai ramus jausmas kabinoje, atrodė, kad važiuojame tarsi mokykliniu autobusu, tai prologe viskas jau buvo kitaip. Kai kovoji dėl rezultato, viskas keičiasi. Prie 130 km/val. ir skersą sunkvežimį pastačiau, ir pašokinėjau, reikėjo išmokti kirsti kampus per krūmus ir akmenis. „Pušinome“, nes prologas trumpas ir svarbus startinei pozicijai.
Nesitikėjome, kad antri atvažiuosime. Finiše nustebome. Tačiau gera pradžia – pusė darbo, bet miegoti šiandien jau eisime ramiau nusiteikę, nes žinome, ką su šituo dideliu sunkvežimiu galima nuveikti trasoje.
Aišku, kai bus ilgi greičio ruožai, reikės važiuoti šiek tiek ramiau, bet dabar supratau, kad greičio mes turime“, – sakė „Skuba Team“ lenktynininkas Vaidotas Žala.
Šių metų Dakaro ralio sunkvežimių įskaitoje registruoti 43 ekipažai. Iš viso varžybose dalyviams teks įveikti daugiau nei 5000 kilometrų greičio ruožų, o bendras varžybų atstumas su pervažiavimais sieks per 7700 kilometrų.