Ketvirtadienį 274 km trasoje dalyviai startavo neturėdami jokio techninio aptarnavimo. Tai reiškė, kad tiek greičio ruože, tiek ir jį pabaigus, tik patys dalyviai galėjo tvarkyti savo turimą techniką.
Net jei dalyviai patyrė sudėtingesnį gedimą, sausio 12–13 dienomis techninė pagalba negalima.
V. Žala po trečiadienio išbandymų startavo iš 20-os vietos ir atkarpa po atkarpos tik lenkė lėtesnius dalyvius bei rikiuotėje kopė aukštyn.
Pasiekus 5-ą kelio punktą ir įveikus virš 188 km „Teltonika Racing“ ekipažas fiksavo 5-ą rezultatą, tačiau automobilis stojo. Pirmą kartą strigo 20 minučių, o kirtus 6-ą kelio punktą – net trims valandoms.
„Šiandien diena baigėsi su subyrėjusia pavarų dėže. Bandėme dar kovoti. Iš pradžių pasipylė garsai. Bandėme riedėti antra, vėliau tik su pirma pavara. Negalėjau jos išjungti. Galiausiai sustojome likus 25 km“, – pasakojo V. Žala.
„Pasiruošėme virvę, lauksime, kas galėtų patemti. Galbūt kuris nors sunkvežimis patemps, kuris jau nebekovoja dėl aukštesnių pozicijų. Kitu atveju čia lauksime turbūt iki išnaktų“, – prognozavo lenktynininkas.
Prie strigusio automobilio nedvejodama stojo lietuvių „Constra Racing“ trijulė, tačiau niekuo padėti negalėjo.
Nežinia, kiek dar V. Žala ir P. Fiuza būtų praleidę laiko dykumoje belaukdami „Bahrain Raid Xtreme“ komandos sunkvežimių, jei ne ispano Alberto Herrero pagalba.
Organizatorių pateikiamame ralio žemėlapyje buvo matyti, jog sutampa V. Žalos ir A. Herrero judėjimo trajektorijos.
VėIiau „Teltonika Racing“ komandos nuotraukos patvirtino, kad lietuvio ir portugalo duetui pagalbos ranką ištiesė ispanų ekipažas, kuris partempė V. Žalą iki greičio ruožo finišo.
525 numeriu pažymėtu sunkvežimiu besivaržantys „TH Trucks team“ nariai Alberto Herrero, Susana Ines ir Mario Sastre šį ruožą įveikė per 6 val. 32:47 min. bei užėmė 17-ą vietą.
Bendroje įskaitoje ispanų trio užima 23-ią poziciją.
Ar pavyks „Teltonika Racing“ ekipai sutvarkyti „Hunter“ automobilio technines problemas, paaiškės, ko gero, tik paryčiais.