Po vieno gedimo – virtinė nesėkmių
Ilgą laiką greičio ruože stovėjęs Benedikto Vanago ir Kuldar Sikk ekipažas finišą pasiekė jau sutemus. Komandos pilotas pasakojo, kad pradžioje koją pakišo vairo stiprintuvas, o vėliau prasidėjo virtinė nesėkmių.
„Gerą greičio ruožą padarė Dakaro organizatoriai. Jis tikrai buvo techniškas ir sudėtingas. Iš esmės pirmąjį trečdalį mums ėjosi pakankamai neblogai – važiavom greitai, bet supratau, kad ilgas greičio ruožas. Sakė, kad akmenys bus tik pradžioje, tačiau, kaip paaiškėjo – akmenys buvo visiškai visada. Ir vienu momentu, apie 180-ąjį kilometrą mums nuleido padangą, o kai pasikeitėm ratą ir pradėjom važiuoti nustojo veikti vairo stiprintuvas. O mums reikėjo dar 300 kilometrų nuvažiuoti, be vairo stiprintuvo jau esu važiavęs ir riešus susilaužęs, tai žinau, kaip tai būna.
Dėl to mes stojom tvarkyti, paaiškėjo, kad tai buvo dirželis, kuris nustojo veikti, todėl keitėm dirželį, o kad keisti dirželį mes pavažiavom truputį į šoną ant didelės kopos. Susitvarkę dirželį bandėme važiuoti nuo kopos ir gavosi, kad teko nukristi iš kokio 2–3 aukštų namo aukščio. Visa laimė, kad tiesiai, ant priekio, automobiliui beveik nieko neatsitiko, bet mes sudaužėm dar vieną ratą – sulankstėm ratlankį, kuris lūžo per pusę. Nusileidę nuo kopos kėlėm automobilį ratui pakeisti ir matyt smėlis buvo labai lakus, dėl to užlenkėm hidraulinę koją. Dirbom labai ilgai, kol viską susitvarkėm“, – po finišo pasakojo B. Vanagas.
Benediktas Vanagas teigė, kad ne ką mažesnis iššūkis ekipažui teko tuomet, kai likus 5 kilometrams iki finišo prasidėjo kopos, o automobilio žibintų šviesa buvo nepakankama, kad kas nors matytųsi aiškiai.
Lenktynininkas pasakojo, kad tokiu būdu – nieko nematant – įveikti kopas yra ypač pavojinga, todėl tikisi, kad to daugiau pakartoti neteks.
Atsikvėpti laiko nėra
Antrajame greičio ruože 7-oje vietoje finišavęs Rokas Baciuška teigė, kad Dakaro organizatoriai neleidžia atsikvėpti, mat diena buvo iš tiesų labai sunki.
„Šiandien sekėsi sunkiai, bet vis tiek nuotaikos geros. Grįžom vakare, jau temstant. Prakirtom vieną padangą, todėl važiuojant akmenimis reikėjo pataupyti padangas, labai bijojau prakirsti antrą. Daug kas prakirto ir važiavo labai saugiai.
Mačiau Žalą ir Vanagą, tačiau nežinau kas jiems nutiko. Man iš esmės viskas gerai, tačiau šiandien kvaila diena – daug akmenų, nebuvo kur palėkti, važiavom lėtai, nes teko serpentinais važiuoti per didelius akmenis. Antrą dieną organizatoriai neduoda pailsėti, tačiau viskas gerai“, – kalbėjo R. Baciuška.
Kol kas viskas – kaip pridera
Po antrojo greičio ruožo savo įspūdžiais pasidalijo ir pirmasis iš lietuvių automobilių įskaitoje šiandien finišavęs Gintas Petrus.
„Grįžęs į bivaką Gintas įrašė trumpą video su įspūdžiais. Deja, internetas (arba jo nebuvimas) yra negailestingas ir vaizdinis komentaras neatkeliauja, tad trumpai papasakosime tekstu.
Diena buvo ilga ir sunki. Labai daug kilometrų sudėtingos, akmenuotos trasos, negailestingos automobiliams.
Voras pralėkė pro sustojusį Vaidoto Žalos Žverį, tuo metu buvusį su nuimtais ratais. Deja, padėti niekuo negalėjome - juk T1+ ratai visai kitokie. Benedikto Vanago užmatyti neteko.
Mūsų ekipažui pavyko išsaugoti visus ratus sveikus, tik į akmenis nusimušė oro padavimo į galinius ratus sistemą, tačiau kopų buvo mažai, tad ir bėdų didelių nekilo.
Nepaisant varginančios dienos nuotaikos - puikios. Ekipažas džiaugiasi, kad kol kas Dakaras jiems einasi gerai. Priešakyje dar 12 etapų ir jau dabar akivaizdu, kad šis Dakaras bus sunkus ir ilgas. Bet Gintas neslepia, kad dar nuo originaliųjų lenktynių Afrikoje jis būtent tokius maratonus ir mėgsta. Jose taip pat turi daug patirties iš Afrikos.
Šiuo metu SS2 rikiuotėje „Petrus Racing Team“ užima 28 vietą. Bendroje įskaitoje pakilome į 30 vietą. Tiesa, vakar diena parodė, kad įvairių korekcijų įvedinėjimas gali užsitęsti iki vėlaus vakaro“, – teigiama socialiniuose tinkluose platintame komandos komentare.