Anot jo, diena buvo ypač greita ir įtempta, greitas buvo ir greičio ruožas.
„Buvo truputį gaila, kad ne su senuoju „Hilux“ važiuojame, nes su juo, turbūt, būtų buvę paprasčiau“, – kalbėjo sportininkas.
Negana to, naujojo T1+ bolido elektronika šiandien užsiožiavo: ribojo greitį sportininkui iki 163 km/val. O greičio ruože, kaip tyčia, kokių 250 km buvo tiesių atkarpų, kuriose buvo galima važiuoti maksimaliu greičiu.
„Jaučiu, kad vakar labiau džiaugiausi automobiliu, o šitam greičio ruože galvojau, kad senas būtų buvęs geriau“, – sakė sportininkas.
Šiandien pirma diena, kai organizatoriai dalyviams nepagailėjo kopų. „Toyota Gazoo Racing Baltics“ lenktynininkas sakė, kad su jomis tvarkytis nebuvo sunku, bet jų pasitaikė įvairių: „Buvo vietomis labai greitos, o vietomis labai techniškos, palaužytos kopos. Tose vietose vis krisdavom nuo jų įvairiais būdais. Galima sakyti, kad kopos šiandien dar buvo pakankamai nedidelės, bet techniškos. Ypatingai paskutiniame greičio ruožo trečdalyje.“
Po finišo ekipažas, pagal pakeistą pervažiavimo maršrutą, patraukė link bivako, iki kurio beveik trys šimtai kilometrų. Rytoj dalyvių laukia 255 įskaitiniai kilometrai ir 381 km pervažiavimų. Pasak organizatorių, trasoje vėl dominuos smėlis, o antroji greičio ruožo dalis turėtų būti mažiau techniška ir labiau greita. Taip pat laukia iššūkis ir šturmanams, mat trasoje turėtų būti daug sankryžų ir kitų apsunkinančių navigaciją elementų.