Dakaro ralio ketvirtame greičio ruože Vaidoto Žalos ir Paulo Fiuza duetas neįveikė nė 50 kilometrų. „Hunter“ automobilis sustojo netoli pirmo kelio punkto žymos.
„Labai keista problema. Pravažiavome kokius 40 kilometrų, buvo gana sudėtinga sekcija kopose.
Daug augmenijos, tokie perkirtimai, pakabai tikrai daug darbo ir pasidavė dešinės pusės galiniai amortizatoriai, paleido tepalus.
Paulo sumainė amortizatorius, liko po vieną, bet tokiu atveju važiavimas tampa avariniu režimu.
Likus 90 proc. trasos nusprendėme nebelaužyti automobilio, nes nebėra mūsų tikslas tiesiog finišuoti. Norime turėti galimybę ryt vėl maksimaliu greičiu važiuoti. Tad grįžome į bivaką, lauksime žinių, kas ir kodėl nutiko.
Mūsų užduotys čia dar supaprastėjo: laukiame tų dienų, kai mūsų automobilis veiks tinkamai ir tada gazuosime“, – kalbėjo V. Žala.
„Teltonika Racing“ pilotas atskleidė, kad ketvirtadienį ekipažas vėl pasinaudos prioritetinių dalyvių teisėmis ir startuos iš rikiuotės pirmos pusės.
„Turėtume pajudėti iš 30-40 pozicijų. Turėsime brautis į priekį, tačiau jau daugiau tokių galimybių pasitraukti, grįžti į bivaką nebeturėsime.
Tad ištikus kokiai nors vėl bėdai, turėsime laukti pagalbos ir kapstytis patys“, – teigė V. Žala.
„Logika paprasta, su pusiau veikiančiu automobiliu būtų riedėjimas finišo link. Dar turime ambicijų pasilygiuoti tempu ir kaupti patirtį, norisi išnaudoti tą galimybę.
Bet jei vėl nutiks kokia nors problema, o liko dar 10 greičio ruožų, tada jau reikės suktis iš situacijos.
Norisi išnaudoti tuos greičio ruožus, didelės investicijos, juk Dakaras – kartą metuose.
Kol kas statistika nedėkinga, tik kas antras greičio ruožas be problemų, belieka tikėtis, kad persilaušime į antrą pusę. Faktas tas, kad lėčiau važiuoti nesinori.
Bus įdomus scenarijus, o kas toliau “, – kalbėjo V. Žala.