Kadangi šiemet Dakaro ralis tapo Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) renginiu ir pirmuoju Pasaulio „Cross-Country“ ralio čempionatu, visi jo dalyviai stebimi ypač akylai. „Delfi“ jau rašė, kad baudos – ir finansinės, ir laiko – dalinamos į kairę ir į dešinę. Nukentėti spėjo ir Lietuvos ekipažai, o bene didžiausią finansinę baudą gavo V. Žalos ekipažas, kuriam skirta 1000 eurų bauda už tai, kad neutralizacijoje automobilio automatinė gaisro gesinimo sistema buvo išjungta.

Paaiškėjo, kad būtent akyli teisėjai šįkart ir vėl nuskriaudė Lietuvos ekipažą.

„Už greitį gavome baudas. Vienoje vietoje nespėjau pristabdyti, buvo numatyta 30 km/val. greičio zona, stabdžiau, bet mus užfiksavo įvažiavus 60 km/val. O kur vakar užfiksavo, kad važiavome vietoje 50 km/val. - 60 km/val., tai abu su Paulo vis dar nežinome, neaišku mums“, – pasakojo pilotas.

Tačiau, pasak jo, gerbėjams jaudintis neverta, mat 3 minutės baudų Dakaro ralio mastais rezultato negadina, o ir laiko važiuoti ir varžytis dar apstu.

Jau norėtų atleisti akceleratorių

Šeštasis Dakaro ralio greičio ruožas buvo itin pavojingas, V. Žala pasakojo, kad ne vienoje vietoje kelio knygoje pažymėtos kliūtys buvo įvardytos lengvesnėmis nei buvo iš tiesų. Tad nori nenori, tempą teko lėtinti, bet tą, panašu, padarė ir visi lenktynininkai.

Po praėjusiais metais patirtų gedimų ir neužbaigto Dakaro ralio bei nesėkmingai susiklosčiusio Lietuvos ralio čempionato, V. Žala šiemet išsikėlęs tikslą – finišą. Apie tai jis kas kartą primena sau prieš startuodamas.

„Visą laiką raminu save, primenu, kad finišas reikalingas, nerizikuok. Bet važiuoti irgi reikia. Labai norėtųsi šiek tiek atleisti, kad to saugumo būtų daugiau, bet žinau, jeigu miegosime, tai ir rezultato nebus“, – situaciją aiškino sportininkas.

Turi galvos skausmą

Kadangi antrą Dakaro ralį iš eilės „Mini“ važiuojantis ekipažas kovoja su nuolat išlendančiomis ir pametamomis hidraulinėmis automobilio kojomis, šįkart, įpusėjus Dakaro raliui, problema liko ta pati. Nors hidraulines kojas labai saugo, ekipažui teliko viena.

„Jeigu pamesime dar vieną, tai liksime be hidraulinių kojų. Ir turėsime bėdą“, – konstatavo V. Žala.

Teoriškai, anot sportininko, kadangi vienas „X-Raid“ komandai priklausantis Dakaro ralio ekipažas, pilotuojamas Yassero bin Saedano, varžybas užbaigė per anksti dėl avarijos, galbūt galima būtų dvi hidraulines kojas pasiimti iš šio ekipažo automobilio. Visgi tai – tik teorinė galimybė.

„Bet šiaip, niekas nesudilo, tik važiuojant kažkaip turėjau jausmą, kad kažkas kliba, o mane vis ramino, kad viskas gerai. Tai šiandien jau kaip reikalas pradėjo klibėti. Laimei, poilsio diena. Tad dar keisime sankabą, pakeisime ir pavarų dėžės tepalą. Nors ją atsidarius matėsi, kad priemaišų tepale nedaug, bet dėl šventos ramybės“, – apie laukiančius darbus per poilsio dieną kalbėjo lenktynininkas.

Jis neslėpė, kad išties džiaugiasi, kad Dakaro ralis įpusėjo ir prieš akis – viena labai reikalinga diena poilsiui.

„Šiandien važiuojant jau jautėsi, kad sunku sutekti dėmesį. Tai pačiu laiku ta vienintelė Dakaro diena, kai bus galima išjungti žadintuvus, telefonus ir visą kitą“, – juokėsi jis.

Bendra rikiuotė po 6-ių etapų:

1.Nasser Al-AttiyahToyota Gazoo Racing20h 37'24
2.Yazeed Al RajhiOverdrive Toyota+50:19
3.Sebastien LoebBahrain Raid Xtreme+50:25
4.Lucio AlvarezOverdrive Toyota+1:06:58
5.Jakub PrzygonskiX-Raid Mini+1:16:25
6.Vladimir VasiljevVRT Ream+1:22:08
7.Orlando TerranovaBahrain Raid Xtreme+1:24:00
8.Martin ProkopBenzina Orlen Team+1:30:30
9.Sebastian HalpernX-Raid Mini+1:37:25
10.Vaidotas ŽalaTeltonika Racing+2:11:17


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)