Techninės komisijos angare patikros laukiančias žvaigždes iš „Monster Energy Rally Raid Team“, „Qatar Rally Team“ ir „Team Peogeot Team“ komandų (joms suteikiama privilegija visus organziacinius formalumus sutvarkyti vėliausiai) aplenkė Antano Juknevičiaus ir Edvrado Duobos ekipažas.
„Žalvario“ komandos visureigiui įvažiavus į patikros zoną, varžybų komisarai į nukreipė tiesiai prie išvažiavimo, nes automobilis jau buvo patikrintas Prancūzijoje prieš pakraunant į laivą.
Šis triukas sukėlė šiokį tokį šurmulį pačių teisėjų gretose, nes „Žalvario“ komandos numeris 379 ir teoriškai, jų visureigis turėjo būti tikrinamas dar penktadienį – paskutinės kelios valandos visuomet būna skirtos favoritų trisdešimtukui.
„Taip nutiko todėl, kad kai kuriuos techninius ir organizacinius klausimus mums padėjo išspręsti „Toyota Overdrive“ komanda. Gamyklinės komandos techninę patikrą tradiciškai atlieka paskutinės, nes organizatoriai yra visiškai tikri dėl jų profesionalumo – žino, kad komisarams neužklius jokios smulkmenos. Mes taip pat gavome tam tikrą pasitikėjimo kreditą ir jį pateisinom – visas procedūras pralėkėm „kiaurai“. Čia aplenkėm ir Nassera Al-Attiyah, ir Stehnane Peterhanselį. Žinoma, kad ir kaip gerai buvom pasiruošę šiam etapui, tačiau stresas baigėsi tik tada, kai organizatoriai oficialiai leido startuoti“, – po akistatos su technine komisija šypsojosi A. Juknevičius.
Sportininko teigimu, tokį visų formalumų sprendimą galima laikyti nemaža privilegija, nes komandos mechanikai turi gerokai daugiau laiko dirbdami prie automobilio: po techninės komisijos automobilis pastatomas į uždarą parką ir prie jo prisiliesti neleidžiama iki pat lenktynių pradžios.
Pasak „Žalvario“ komandos piloto, šiųmetinio Dakaro techniniai reikalavimai lyginant su buvusiai 2014-aisiais keitėsi pakankamai nedaug. Vienas svarbesnių dalykų – milimetru (iki 37 mm) didesnis restriktorius: gaudamas daugiau oro motoras generuoja daugiau galios. Užpernai „skylė“ buvo 35 mm, o prieš keturis metus buvo viso labo 32 mm.
„Sekti organizatorių skelbiamą techninę informaciją būtina nuolat. Kuo atidžiau dirbi – tuo mažiau siurprizų būna lenktynių išvakarėse. Tarkim pakeitus minėtą restriktorių būtina iš naujo derinti visą variklio valdymą. To nepadarius – motoras gali tiesiog subyrėti“, – aiškino A. Juknevičius.