Dar ne taip seniai „Red Bull“ nusprendė, kad nori nutraukti partnerystę su „Renault“. Komanda tikėjosi, kad jai pavyks susitarti su kitu gamintoju, gaminančiu galingesnius ir patikimesnius motorus. Tačiau nė vienas gamintojas netrykšta noru bendradarbiauti su „Red Bull“.
„Panašu, kad mes būsime priversti pasitraukti iš F-1. Bijodami mūsų „Mercedes“ ir „Ferrari“ atsisakė mums tiekti savo variklius“, – kalbėjo A. Newey.
„Deja, bet mūsų santykiai su „Renault“ yra laikini. Buvo per daug nesutarimų, tad kitiems metams mes neturime variklių. „Red Bull“ neturėtų būti tokioje situacijoje, kai ji dalyvauja tik kaip statistinė komanda.“
Specialisto teigimu, dabar komandų rezultatai priklauso nuo variklių pajėgumo. A. Newey teigimu, FIA nesugebėjo tinkamai sukontroliuoti šios situacijos.
„Vadovaujantis taisyklėmis būtų galima padaryti taip, kad būtų mažesni galios skirtumai. Tačiau FIA to padaryti nesugebėjo. Mums reikia grįžti į tuos laikus, kai visos komandos turėjo pilną priėjimą prie variklių. Jei skirtumas yra tik keli procentai – viskas gerai. Tačiau kai skirtumas siekia 10 proc. ir daugiau – to jau per daug. Kaip inžinierius, norėčiau daugiau lankstumo ir laisvės kuriant važiuoklę. Tokiu atveju komanda galėtų kompensuoti atsilikimą kitose srityse.“
„Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas yra prasitaręs, kad „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ likimas „Formulėje-1“ turėtų paaiškėti iki šio mėnesio galo.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.