Kai kurios komandos išskyrė treniruočių programą, bandydami jau kitų metų automobilių sprendimus. „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas į trasą išvažiavo su nauja priekinio ir galinio sparnų versija, o Hamiltonas – su įprastine, kad inžinieriai galėtų sulyginti jų efektyvumą. „Haas“ toliau aiškinosi problemas su stabdžiais.
Dvi komandos pakvietė jaunus pilotus – „Renault“ Sergejus Sirotkinas pakeitė Keviną Magnusseną, o „Haas“ komandoje Charlie Leclercas pakeitė Estabeną Gutierrezą. Raikkonenas, Hulkenbergas Palmeris. Ericssonas ir Grosjenas buvo išvažiavę su apsaugos sistemomis „Halo“.
Protokole pirmavo Lewisas Hamiltonas, geriausią ratą nuvažiavęs per 1:11:895 sek., o Maxas Verstappenas jam nusileido 0,096 sek.
Antrosiose Brazilijos GP treniruotėse geriausią rezultatą tarp visų dalyvių vėl užfiksavo L. Hamiltonas. Antroje vietoje liko N. Rosbergas.
L. Hamiltonas, naudodamas minkštos sudėties padangas, vieną Interlagos trasos ratą įveikė per 1 min. 12,271 sek. ir tik 0,030 sek. pranoko komandos draugą N. Rosbergą.
Trečioje ir ketvirtoje vietose šį kartą liko abu „Williams“ ekipos lenktynininkai – Valtteri Bottas ir vietos herojus Felipe Massa.
Ruošiant automobilius kvalifikacijai abu pilotai pasirinko į trasą išvažiuoti su minkštos sudėties padangomis. Jas naudodamas geriausią rezultatą užfiksavo N. Rosbergas, bet vokietį greitai iš pirmosios vietos išstūmė L. Hamiltonas.
„Ferrari“ pilotų duetas Sebastianas Vettelis ir Kimi Raikkonenas antruosius šios dienos važiavimus Brazilijoje baigė septintoje ir aštuntoje vietose.
Į pirmąjį dešimtuką pateko „McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas, kuris antrosiose treniruotėse įveikė tik 19 ratų.
Dėl technikos gedimo pasirodymą anksčiau laiko užbaigė ir brito komandos draugas Fernando Alonso. Į ekipos garažą neskubėjęs grįžti ispanas spėjo atsipūsti ir trumpam pasinaudoti netoli buvusia kamera bei pažvelgti į veiksmą trasoje kiek kitokiu kampu.