Žurnalistų teigimu, nei euro atlygio šiemet esą negavusio K. Raikkoneno stovykla grasino ne tik praleisti likusias dvejas lenktynes, bet ir imtis teisinių veiksmų, kurie galėjo baigtis ekipos turto areštu. Toks spaudimas, tvirtinama, pagaliau pritraukė komandos savininkų dėmesį.
K. Raikkoneno vadybininkų ir G. Lopezo pasiektą susitarimą dar turi patvirtinti abiejų šalių teisininkai. Be abejo, „Lotus“ komanda dar privalės įvykdyti visas sutartas sąlygas, kurios neatskleidžiamos.
Primename, kad 2014 m. K. Raikkonenas lenktyniaus „Ferrari“ komandoje.
K. Raikkonenas lenktynėse Abu Dabyje pasitraukė jau po pirmųjų posūkių. „Lotus“ pilotas incidentą pavadino lengvu, bet labai nesėkmingai pasibaigusiu.
Iš paskutinės pozicijos startavęs pilotas pirmajame posūkyje trinktelėjo ir Giedo van der Garde „Caterham“ automobilio galinį ratą, taip sulaužydamas savojo automobilio vairo mechanizmą.
„Aš lindau į vidinę posūkio pusę ir kažkaip sugebėjau susiliesti su „Caterham“, – apgailestavo K. Raikkonenas, rikiuotės gale atsidūręs po išbraukimo iš kvalifikacijos rezultatų dėl techninių reikalavimų neatitikusio automobilio.
„Kontaktas buvo nestiprus, tačiau pasitaikė labai nesėkmingas kampas, dėl ko ir sulūžo vairo mechanizmas“, – paaiškino pilotas, kartu pridūręs nemanantis, kad geriau būtų buvę startuoti iš techninio aptarnavimo juostos.