Šie pakeitimai, „Autosprint“ teigimu, suteiks galimybę „Ferrari“ komandai tinkamai išnaudoti Koandos efektą, kai kieto kūno paviršiumi keliaujančios dujos užsilenkia aplink šio formas. Taip bent dalis išmetamųjų dujų bus nukreiptos į difuzorių, taip šį šiek tiek apipučiant.

Pastebima, kad „Sauber“ automobilio gale, priešais galinius ratus, yra ir daugiau tikrai išradingų sprendimų. Į šią automobilio sritį anksčiau dėmesį atkreipė ir daugiau specialistų, dar bandymų pradžioje šveicarų ekipos inžinierių sprendimus gyrė ir „Red Bull“ komandos technikos guru Adrianas Newey.

Žinant glaudžius „Sauber“ ir „Ferrari“ tarpusavio santykius, nenuostabu, kad kartu spėliojama, ar italai jų variklius naudojančių šveicarų sprendimus tariamai kopijuoja su šių pagalba, ar vis dėlto savarankiškai.

„Autosprint“ pabrėžia, kad lenktynes Malaizijoje laimėjusi komanda bent kol kas nesiruošia atsisakyti „push rod“ tipo važiuoklės priekyje, kurią naudoja vienintelė visoje rikiuotėje.

Atnaujintą F2012 automobilį tikimasi išvysti gegužės pradžioje „Mugello“ žiede Italijoje vyksiančiuose bandymuose.