Ieškodama kuo pakeisti „Renault“ motorus, minėtoji „Red Bull“ pernai kreipėsi į „Mercedes“. Tačiau komandai susitarti su gamintoju nepavyko, tad šiemet ji vėl naudoja prancūzų sukurtas jėgaines, paženklintas „TAG Heuer“ ženklu.
B. Ecclestone‘o teigimu, „Mercedes“ dominavimas čempionate yra viena didžiausių F-1 problemų. Anot brito, jei „Red Bull“ naudotų „Mercedes“ variklius, situacija būtų daug geresnė ir įdomesnė.
„Yra komanda, kuri galėtų kovoti su „Mercedes“... kaip ji vadinasi? Taip, „Red Bull“. Kaip ir kiti, jie norėjo „Mercedes“ variklių“, – sakė B. Ecclestone‘as.
„Žinote ko aš nesuprantu? Tuo metu, kai Michaelis ir „Red Bull“ iškovojo daug pergalių, tuomet neatrodė, kad kažkas dominuoja. Dabar „Mercedes“ komanda yra tokia gera, jog kvalifikacijoje ir lenktynėse jie užima pirmas dvi vietas. Michaelio laikais to tikrai nebuvo.“
B. Ecclestone‘as abejoja, kad „Mercedes“ dominavimas artimiausiu metu baigsis.
„Turime sugalvoti ką padaryti su šitais varikliais. Jei kas nors ir sugebės pasivyti „Mercedes“, jie padarys viską, jog vėl atitrūktų nuo varžovų. Būtent to jie ir siekia – jie nori nugalėti. Kada paskutinį kartą F-1 buvo gera? Tai buvo tie laikai, kai daugelis naudojo „Cosworth“ variklius.“
Britas mano, kad dabartinės taisyklės iš lėto žudo „Formulę-1“.
„Tai Maxas sugalvojo, kad naudosime mažesnius variklius ir turėsime daugiau gamintojų. Aš sakiau, kad visų pirma turėtume pasidomėti tuo ar tikrai tie gamintojai norės ateiti į čempionatą. Dabar naudojame mažesnius variklius, tačiau nauji gamintojai taip ir nepasirodė.“
„Honda“ bet kokiu atveju būtų sugrįžusi, nesvarbu koks variklis būtų naudojamas. Kai tik buvo pradėtos gaminti naujosios jėgainės tapo aišku, kad jos kainuos labai daug. Taigi, tai buvo milžiniška klaida.“
„Kalbame apie sirgalius, kurie galbūt net nepalaiko dabartinio variklio formato. Manau, kad jiems V6 motorai nepatinka. Jūs aiškiai pasakėte, kad niekas jų nenorėjo. Dabar tai iš lėto žudo F-1.“