Bernie ne vieną kartą yra sakęs, kad paprasti atmosferiniai varikliai jam patiko kur kas labiau nei šiuolaikiniai hibridiniai. Bet dabar jis visiems pasiūlė pereiti prie „Mercedes“ variklių, jei jau sugrįžimas prie atmosferinių V8 yra neįmanomas.
„Formulės-1“ vadybos vadovo netenkina labai ryškus vienos „Mercedes“ komandos dominavimas F-1 pasaulio čempionate ir, nors šį sezoną „Ferrari“ komanda smarkiai pasitempė, čempionų komandos pranašumas yra per didelis. „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ komandos, kurios naudoja „Renault“ jėgaines, šiemet net nusirito atgal, nekalbant jau apie „McLaren“, kurios „Honda“ jėgainė kol kas tėra bandymų stadijoje.
Kinijos etapo metu B. Ecclestone'as pasiūlė dar vieną labai originalią idėją. „Arba reikia sugrįžti prie senų V8 variklių, arba visi turi turėti vienodus variklius. Tegul „Mercedes“ tiekia savo variklius visoms komandoms, – pareiškė B. Ecclestone'as interviu „Sport Bild“. – Tada užsibaigs visos kalbos, kad varikliai yra nevienodi pagal galią, o kova trasose suaktyvės. Tai netaikytina tik „Ferrari“ komandos, kuriai reikia padaryti išimtį ir leisti naudoti savo jėgaines“.
„Mercedes“ komandos patarėjas Niki Lauda mano, kad ši idėja yra visai protinga.
„Jei „Renault“ ir „Honda“ išeis iš čempionato, tada mes galėsime tiekti variklius visoms komandoms. Nematau tame jokios problemos, – „Gazzetta dello Sport“ sakė N. Lauda. – Jei šios kompanijos nesugeba pasiekti sėkmės, nežiūrint į dideles jų išlaidas, tai „Mercedes“ dėl to nėra kalta. Tais laikais, kuomet aš laimėdavau čempionatus, „Formulėje-1“ buvo tik du automobiliai su „Ferrari“ varikliais ir dvidešimt – su „Cosworth“. Ir tada niekas nesiskundė“.
Beje, „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas iš karto atmetė tokią mintį:
„Formulėje-1“ visi turi kovoti dėl pergalių. Jei mes tieksime savo variklius tiesioginiams varžovams, tai reiškia, kad mes susilpninsime savo pozicijas“.
Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.