Jis mažiau nei dešimta sekundės dalimi pranoko „Toro Rosso“ pilotą Danielį Ricciardo, važiavusį tokiomis pačiomis padangomis.
Trijų ratų atkarpoje geriausią savo rezultatą pasiekė ir „Ferrari“ atstovas Felipe Massa. Jis, kaip ir pirmas dvi vietas užėmę sportininkai, taip pat važiavo itin minkštomis „Pirelli“ padangomis.
Tokiomis pačiomis sąlygomis rezultatus užfiksavo ir trijose pozicijose žemiau išsidėstę Paulas di Resta („Force India“), Bruno Senna („Williams“) ir Heikki Kovalainenas („Caterham“).
Septintoje vietoje likęs Markas Weberis iš „Red Bull“, vairavęs gerokai modifikuotą bolidą, rezultatą taip pat užfiksavo kvalifikacijos tipo trijų ratų atkarpoje, tačiau jis, skirtingai nei aukščiau likę pilotai, naudojo lėtesnes minkštas padangas.
„Mercedes“ lenktynininkas Nico Rosbergas, tuo tarpu, laikų nesivaikė. Vokietis geriausią rezultatą pasiekė 15 ratų atkarpos minkštosiomis padangomis pradžioje. Kaip ir anksčiau, buvo pastebimas staigus padangų dilimas – ratų įveikimo laikai po to greitai ir smarkiai krito.
Tik 17 ratų iš ryto įveikęs „McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas, be didesnių paaiškinimų didžiąją laiko dalį praleido garaže. Gali būti, kad komanda ant jo vairuojamo automobilio montuoja žadėtus pradėti naudoti atnaujinimus.
Tiek pat mažai ratų apsuko ir beveik po mėnesio pertraukos į automobilį sugrįžęs „Lotus“ atstovas Kimi Raikkonenas. Suomis darbą porą kartų nutraukė skųsdamasis vairo mechanizmo veikimu.
Rezultatai (vieta, lenktynininkas, komanda, laikas, ratai):
1 | Sergio Perezas | Sauber Ferrari | 1:22.094 | 49 |
2 | Danielis Ricciardo | Toro Rosso Ferrari | 1:22.155 | 50 |
3 | Felipe Massa | Ferrari | 1:22.413 | 48 |
4 | Paulas di Resta | Force India Mercedes | 1:22.446 | 45 |
5 | Bruno Senna | Williams Renault | 1:22.480 | 36 |
6 | Heikki Kovalainenas | Caterham Renault | 1:22.630 | 44 |
7 | Markas Webberis | Red Bull Renault | 1:22.662 | 46 |
8 | Nico Rosbergas | Mercedes | 1:22.932 | 62 |
9 | Jensonas Buttonas | McLaren Mercedes | 1:23.409 | 17 |
10 | Kimi Raikkonenas | Lotus Renault | 1:25.620 | 17 |