Tarp tokių – ir vienos jų vadovas. „Alfa Romeo“ vykdantysis direktorius Fredericas Vasseuras neslėpė nuogąstavimų, jog pirmenybėse po šio sezono gali nelikti trijų ar keturių ekipų.
„Formulė 1“ nėra visatos centras. Šiandien pasaulyje yra daug didesnių problemų. Turime būti kuklūs ir įvertinti, kokių padarinių tos problemos gali turėti. Ši krizė – didžiausia iš mano regėtų „Formulėje 1“. Ji turės milžinišką įtaką komandai.
Dėl 2009 metų ekonominės krizės netekome kelių komandų, tai gali pasikartoti ir dabar. Pusę sezono negausime pinigų iš televizijos, ir tai reiškia, kad turėsime problemų. Visi sėdime vienoje valtyje, ir kapstytis turėsime kartu“, – dėstė prancūzas.
Tuo metu žiniasklaida jau įžvelgė signalų, kad su prestižinėmis žiedinėmis lenktynėmis atsisveikinti ruošiasi „Renault“.
Tokių kalbų sukėlė žinia, jog „McLaren“ komanda 2021-ųjų sezone naudos nebe prancūzų koncerno, o „Mercedes“ variklius.
Apie tai pasisakė buvęs ilgametis „McLaren“ darbuotojas Marcas Priestley.
„Sprendimas pakeisti variklių gamintoją mane nustebino, nes kitais metais dar nebus jokių reikšmingų techninio reglamento pokyčių. Panašu, kad „Renault“ ruošiasi apskritai trauktis iš „Formulės 1“, ir „McLaren“ tai jau žino“, – svarstė britas.
„Renault“ bolidai „Formulės 1“ trasose lenktyniavo 1977-1985 metais, o po pertraukos į varžybas komanda grįžo 2002-aisiais.
Du titulus ekipai 2005 ir 2006 metais atnešė ispanas Fernando Alonso, abukart „Renault“ laimėjo ir Konstruktorių taurę.
Šiame sezone komandos garbę turi ginti australas Danielis Ricciardo ir prancūzas Estebanas Oconas.