Saugumo sumetimais FIA šiemet nužemino automobilių nosis 300 mm. Bolidų kūrėjai, norėdami, kad kuo daugiau švaraus oro patektų po automobilio apačia, ėmėsi tam tikrų idėjų įgyvendinimo, kurios nenusižengia taisyklėms, tačiau padaro bolidą estetiškai nepatrauklų. Užsienio žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad 2014 m. F-1 bolidai turės išskirtinį bruožą – „skruzdėdos“ nosį.
„Žinoma, visko negaliu atskleisti“, – kalbėjo FIA atstovas C. Whitingas.
„Matėme kaip atrodo bolidai. Palyginus su jų išvaizda 2013 m., naujieji F-1 automobiliai atrodys tikrai keistai, ypač jų nosis, kuri turės būti 300 mm žemesnė nei anksčiau. Kiekviena komanda savaip bando įveikti aerodinamines kliūtis, todėl įgyvendina skirtingas idėjas. Daugeliui jos gali pasirodyti negražios. Manau, kad prie to priprasime.“
„Kalbame apie bolido nosies galą, kuris turi būti žemiau nei anksčiau. Tai nebūtinai turi būti pati nosis, o atskiras aerodinaminis aptakas. Jie nori kuo daugiau švaraus oro po bolidu. Sumažėjus atstumui tarp priekinio sparno ir bolido nosies, atsirado nepageidaujama aerodinamine kliūtis. Taigi, jie ieško geriausio būdo kaip susidoroti su šia kliūtimi nepažeidžiant taisyklių. Bus tikrai keista.“