Po pietų, kai asfalto danga išdžiuvo, visi toliau techniką bandė su „slick“ tipo padangomis.

Toli gražu ne visiems antra bandymų diena susiklostė sėkmingai. Dėl gedimų trasoje buvo sustoję „Force India“ pilotas Sergio Perezas ir „Caterham“ atstovas Marcusas Ericssonas.

Važiavimams artėjant prie pabaigos J. Buttonas su vidutinio kietumo padangomis užfiksavo geriausią dienos rezultatą – 1 min. ir 24,165 sek.
Technikos patikimumu galėjo pasidžiaugti „Mercedes“ ekipa. „Sidabrinėms strėlėms“ atstovaujantis Nico Rosbergas įveikė daugiausiai ratų tarp visų dalyvių – 97.

Prastai antra bandymų diena susiklostė „Renault“ variklius naudojančioms komandoms, kurios turėjo problemų. M. Ericssonas įveikė 11 ratų, „Red Bull“ lyderis Sebastianas Vettelis - vos 8, o „Toro Rosso“ trasoje visai nepasirodė.

Savo naujo automobilio trečiadienį Cherese sulaukusi „Marussia“ ekipa techniką pirmą kartą turėtų išmėginti ketvirtadenį.

Rezultatai (vieta, pilotas, komanda, laikas/atsilikimas, ratai):

1. Jensonas Buttonas („McLaren“) - 1:24.165/-(43)
2. Kimi Raikkonenas („Ferrari“) - 1:24.812/atsiliko +0.647 sek. (47)
3. Valtteri Bottas („Williams-Mercedes“) - 1:25.344/+1.179 (35)
4. Nico Rosbergas („Mercedes“) - 1:25.588 +1.423 (97)
5. Sergio Perezas („Force India-Mercedes“) - 1:28.376/+4.211 (37)
6. Estebanas Gutierrezas („Sauber-Ferrari“) - 1:33.270/+9.105 (53)
7. Marcusas Ericssonas („Caterham-Renault“) - 1:37.975/+13.810 (11)
8. Sebastianas Vettelis („Red Bull-Renault“) - 1:38.320/+14.155 (8)

„Red Bull“ darbą trasoje sustabdė baterijos problemos

„Red Bull“ ekipa buvo priversta nutraukti darbą trasoje po to, kai kilo problemų su energiją kaupiančia baterija. S. Vettelis ir minėtoji komanda pirmąjF-1 bandymų dieną įveikė vos tris ratus. Didelio progreso tiek pilotui, tiek ekipai nepavyko pasiekti ir trečiadienį.

Įveikus 8 ratus, S. Vettelio darbą trasoje nutraukė baterijos problema. Komanda nusprendė daugiau nebeišleisti sportininko į trasą ir leisti „Renault“ geriau įsisavinti į iškilusią bėdą ir ją pašalinti.
Bėdų turėjo ne tik „Red Bull“, bet ir kitos prancūzų gamintojo jėgaines naudojančios ekipos – „Caterham“ bei „Toro Rosso“. Pastaroji šiandien trasoje visai nepasirodė. O „Caterham“ ir „Red Bull“ pilotai kartu sudėjus įveikė vos 19 ratų.

Per dvi dienas mažiau nei 20 ratų nuvažiavęs S. Vettelis, atšaukė visus susitikimus su žiniasklaida ir išskrido namo. Per likusias dvi bandymų dienas su „Red Bull“ dirbs komandos naujokas Danielis Ricciardo.

„Renault“ specialistas Robas White‘as neslėpė, jog tikėjosi, kad pirmomis bandymų dienomis kils įvairiausių problemų su technika.

„Tiesą pasakius tikėjausi, kad dabar būsime įveikę daugiau ratų. Tačiau nežinodamas kas vyko garaže negaliu pasakyti kas nutiko“, – pasakojo „Renault“ specialistas R. White‘as. - Per likusias bandymų dienas tempas turėtų akivaizdžiai padidėti“.

„Ferrari“ patenkinta įveikta distancija

„Ferrari“ technikos direktorius Jamesas Allisonas neslėpė esąs patenkintasvykstančių bandymu metu įveikta distancija.

Antradienį automobilį pilotavęs Kimi Raikkonenas užfiksavo geriausią rezultatą ir nuvažiavo daugiausiai ratų tarp visų dalyvių. Trečiadienį suomis dieną baigė antras.

J. Allisono teigimu, komandą labiau džiugina ne pademonstruotas K. Raikkoneno tempas, o nuvažiuotų ratų skaičius per dvi dienas – 78.

„Esu patenkintas tuo ką iki šiol pamatėme“, – sakė „Ferrari“ specialistas J. Alissonas. - Įvairių problemų sąrašas yra gan ilgokas. Tačiau bandant naują automobilį jis niekada nebūna trumpas. Tačiau mums pavyko išvažiuoti iš garažo ir nuvažiuoti tam tikrą kiekį ratų.

Tai, jog įveikėme gana nedaug ratų palyginus su skaičiais, kai naudojome V8 variklius, nėra susiję su patikimumu. Tiesiog stengiamės nedaryti klaidų.

Tikslas per šias dvi dienas buvo kuo daugiau laiko praleisti trasoje, tinkamai suprogramuoti techniką ir priversti jį daryti begalę dalykų. Automobilyje yra įvairiausių skysčių ir jie visi turi būti atvėsinti“.

Dvi dienas su „Ferrari“ ekipa dirbęs K. Raikkonenas ketvirtadienį vairą perleis komandos draugui Fernandui Alonso.