„Mano ausų būgneliai man tikriausiai nepadėkos, bet aš sutinku su Bernie Ecclestonu, kad naujoji variklių karta galėtų būti triukšmingensė“, – teigė D. Coulthardas. „Netgi iš mano garsui nepralaidžios komentatoriaus kabinos galima jausti, kad garso nėra pakankamai.“
Buvęs F-1 pilotas paaiškino, dėl ko garsas yra toks svarbus: „Automobilis nebūtinai turi skleisti spiegantį aukšto dažnio garsą būdingą V10 varikliams, tačiau tai yra nemaža šio sporto grožio dalis. Kai virš galvos praskrenda naikintuvas, tiesiog nupurto visą kūną, panašus jausmas turėtų apimti pro šalį pralekiant F-1 automobiliui. Pabandykite stovėti Monaco trasos tunelyje, kai automobilis su V10 varikliu spiegdamas pralekia pro jus, tuomet suprasite, apie ką aš kalbu – tai tiesiog nežemiškas pojūtis.“
Škotas teigė, kad garso problemą gali ir turėtų kuo greičiau išspręsti F-1 inžinieriai tam, kad šiuo metu juntamas nepasitenkinimas sportu būtų kuo greičiau numalšintas. „Padidinti automobilių skleidžiamą triukšmą neturėtų būti didelė problema F-1 inžinieriams. Muzikiniai instrumentai skleidžia pakankamai garso esant palyginus nedideliam oro srautui. Tuo tarpu F-1 automobilis šalina išmetamąsias dujas 1000 mylių per valandą greičiu. Pakeitimai tikriausiai šiek tiek padidintų automobilių svorį, tačiau, mano nuomone, tai daryti yra verta, nes būtų atgautas vienas svarbiausių F-1 pojūčio elementų.“
„Į mano pasisakymus kreipti dėmesio nebūtina, bet tiesiog privalu įsiklausyti į F-1 lenktynių gerbėjų nusiskundimus. Nepasitenkinimas yra labai aiškus, fanai tiesiog negali toliau būti ignoruojami.“