„Mercedes“ komandos viduje verda aistros tarp abiejų pilotų, kurios dar labiau paaštrėjo Monake. Bet, atrodo, komandos vadovai valdo situaciją, stengiasi gesinti priešpriešą ir žino, ko iš jų nori žiniasklaida. „Mercedes“ daro viską, kad vieną dieną Lewisas Hamiltonas su Nico Rosbergu nesusikibtų tarsi bokso ringe, o dėl pergalės trasoje abu turi teisę kovoti.
Vienas iš komandos vadovų Niki Lauda savo kailiu yra patyręs, ką reiškia nuožmi kova su komandos bičiuliu, tuo tarpu Toto Wolffas ir Paddy Lowea‘as teturi tik du variantus. Arba jie pakoreguos situaciją, uždraudę sportininkams bet kokią saviveiklą, arba leis jiems konkuruoti tarpusavyje itin aršiai, sakydami: „žiūrėkite, kokia pas mus demokratija“. Turime du itin konkurencingus pilotus, kuriems mokame pinigus už tai, kad jie kovotų, o ne muštųsi tarpusavyje. Svarbu, kad jie nepradėtų daužyti vienas kito automobilio, o visą kitą daryti gali.
Iš tikrųjų, konfrontacijos scenarijus, kažkuo primenantis Sennos-Prosto tandemą, tik sustiprina „Mercedes“ komandos patrauklumą tiek prieš žiūrovus, tiek ir prieš rėmėjus. Taip daug įdomiau nei kad „Mercedes“ būtų ramiai dominavusi prieš kitas komandas. Negatyvo galime sulaukti tik tuo atveju, jei abu šie pilotai, besivaidydami tarpusavyje, kam nors trečiam užleis čempiono vietą, bet tai vargu ar atsitiks. Galima sakyti, kad jau aišku, kad šiais metais čempionu taps vienas iš „Mercedes“ pilotų.
Monake paaiškėjo, kad dar Ispanijos GP etape L. Hamiltonas pažeidė komandos instrukciją, įjungė didesnį degalų sunaudojimo režimą ir taip pasididino motoro galią. Bet Lewisas pasakė, jog Nico lygiai taip pat pasielgė Bahreine, todėl tai buvo atsakomieji veiksmai.
Prašyti sportininko, kad jis nedarytų vieno ar kito veiksmo, kuris leistų pasiekti pergalę, yra tas pats, kas drausti vaikui laižyti ledus, kuriuos jis laiko savo rankoje. Nereikia ir laukti, kad ambicingas pilotas, trokštantis pergalės, nenaudotų bet kurio jam prieinamo instrumento, leidžiančio tą pergalę pasiekti. Svarbu tik, kad nebūtų pažeistos taisyklės.
Aš nesistebiu, kad aistros tarp abiejų „Mercedes“ pilotų įkaito, stebiuosi tik tuo, kad tai atsitiko taip anksti – dar neįpusėjus sezonui. Beje, tai tipiška situacija, kai dėl čempiono titulo kovoja vienos komandos nariai. Kol kas čempionate nėra nė vieno lenktynininko, kuris galėtų įsiterpti į šią kovą.
Monake L. Hamiltonas labai susierzino dėl N. Rosbergo klaida kvalifikacijoje, kuri neleido jam baigti greitojo rato – jis leido suprasti, kad klaida buvo tyčinė, nors tiesiai to ir nepasakė.
Lewisas aiškiai parodė, kad nori šią situaciją aptarti su žurnalistais, tuo tarpu Nico stengėsi kuo mažiau kalbėti apie minėtą klaidą. Vien tik N. Rosbergas žino, kaip ten buvo iš tikrųjų. Tuo tarpu L. Hamiltonui ir jo inžinieriui reikia išsiaiškinti komandos viduje, kodėl visada N. Rosbergas pirmas važiuoja greitą ratą kvalifikacijoje?
Monake tiek per treniruotes, tiek per kvalifikaciją N. Rosbergas visuomet pirmas išvažiuodavo iš boksų, todėl matematika čia paprasta: jei turi geriausią rezultatą ir iki kvalifikacijos pabaigos liko dvi minutės, tu darysi viską, kad teisėjau pradėtų mojuoti geltonomis vėliavomis ir konkurentai liktų „su nosimi“. Matyt, L. Hamiltonas buvo nusivylęs ir dėl to, kad nieko negalėjo priešpastatyti minėtai schemai. Matyt, jis galvojo, kad kuo arčiau pabaiga, tuo greitesnė tampa trasa, tačiau ši taisyklė Monake neveikia. Ten bet kuriuo momentu gali parodyti geriausią laiką. Po šio etapo britas Kanadoje tikrai stengsis parodyti „kas yra kas“. Net neabejoju, kad komanda leis abiems pilotams Kanadoje parodyti, kas ko yra vertas, ir pergalės be kovos tikrai nebus“.