„Pirelli“ šįkart pasiūlė du padangų mišinius – minkštąsias ir vidutinio kietumo. Pernai buvo naudojami vidutinio kietumo ir kietosios, tačiau 2014 m. padangų sudėtis yra kiek kietesnė, todėl situacija panaši. Pernai tipinė komandų strategija buvo su trimis sustojimais, bet šiemet viską lems padangų dėvėjimosi greitis prie žemesnės temperatūros. Treniruočių metu paaiškėjo, kad gali pakakti ir 2 sustojimų“, – teigė J. Allenas.
„Pernai lenktynės vyko balandžio pabaigoje, oro temperatūra buvo neįtikėtinai didelė – asfalto karštis viršijo 40 laipsnių. Šiemet čia bus kur kas vėsiau. Lietaus prognozė menka, todėl lenktynių sąlygos turėtų būti gana geros“, – pastebi J. Allenas.
„Padangos pernai dėvėjosi labai greitai, todėl komandos buvo priverstos stoti po tris, o kai kurios net ir 4 kartus, bet šiemet dėvėjimasis dėl oro sąlygų bus kur kas mažesnis. Ribojančiu veiksniu gali būti galinių padangų dėvėjimasis lėtuose posūkiuose, ypač todėl, kad šiemet kur kas didesnis sukimo momentas ir mažesnė prispaudžiamoji jėga dėl uždraustų difuzorių ir sumažėjusio galinio antsparnio efektyvumo.“
„Lyderiai varžybas pradės su tomis pačiomis padangomis kaip ir kvalifikacijoje – su minkštesnio mišinio, kurios yra greitesnės. Palankus oras leis tiksliai apskaičiuoti kiekvieno sportininko strategiją.
„Per praėjusius du Bahreino GP etapus dauguma lyderių stodavo po 3 kartus, tačiau kai kuriems užteko ir dviejų sustojimų („Lotus“ ir „Force India“). Šių metų strategija turėtų būti su 2 sustojimais. Jei taip atsitiks, sustojimai numatomi maždaug 19-ame ir 38-ame ratuose, o jei jų bus trys – pilotai stos maždaug 14, 28 ir 43 ratuose“, – tvirtina britų žurnalistas.
Pasak J. Alleno, saugos automobilio pasirodymas čia mažai tikėtinas, kadangi zonos šalia trasos gana plačios. Tik 2007 m. teko išleisti saugos automobilį tam, kad būtų surinktos sudaužytų automobilių nuolaužos.