„Formulės-1“ strateginės grupės nariai susitarė, kad imsis priemonių, kurios leis pagerinti šou ir sutrumpinti rato įveikimo laikus 5-6 sekundėmis: nuo 2017 metų šiek tiek keisis aerodinamikos reguliavimas, atsiras platesnės padangos ir bus sumažintas bolido svoris.
Nuo 2010 metų uždraustas kuro papildymas taip pat turėtų sugrįžti, tačiau maksimalaus kuro kiekio, skirto lenktynėms, išliks. Grupės nariai taip pat balsavo už variklio garso padidinimą, leidimą varikliams dirbti aukštesniais sūkiais bei agresyvesnę bolido išvaizdą.
Nuo kito sezono komandos galės laisvai pasirinkti du iš keturių sausai trasai skirtų padangų mišinių, ką „Pirelli“ motosporto vadovas Paulas Hembery praėjusią savaitę pavadino neapgalvotu.
„Jei leisime rinktis, tai kas nutiks – pirmiausia, top komandos rinksis tuos pačius mišinius, nes jos naudojasi tais pačiais duomenimis ir mąsto panašiai; tada atsiras žmonių, kurie norės šiek tiek surizikuoti, ir aišku bus tokių, kurie elgsis šiek tiek neapgalvotai,“- tuomet sakė P. Hembery, paklaustas apie laisvą padangų pasirinkimą.
Tačiau šiems pasiūlymams dar turi pritarti „Fromulės-1“ komisija ir Pasaulio autosporto taryba.
„Visapusiškas pasiūlymas dėl sporto ateities užtikrinimo buvo suformuluotas. Strateginės grupės narės komandos pasitardamos su kitomis čempionate dalyvaujančiomis ekipomis įsipareigojo išgryninti pasiūlymą per kitas kelias savaites,“ – teigiama FIA pranešime.
Praėjusiais metais patvirtinta jėgainių forma išliks, teigiama pranešime: „taisyklių stabilumas turėtų įtikinti gamintojus investuoti į sportą ir sudaryti sąlygas atsirasti naujiems dalyviams.“
Kaip ir buvo tikėtasi, pasiūlymas leisti komandoms šiame sezone naudoti penkis variklius vietoj keturių buvo atmestas.