Pagal kitąmet įsigaliosiančias taisykles važiuoklės aukštis turės būti 525 mm. Tuo metu atstumas nuo žemiausios automobilio nosies dalies iki žemės turės būti 185 mm.
Norėdamos, kad oro srautas po važiuokle būtų kuo geresnis, daugelis komandų pasistengs, kad automobilio nosis būtų kuo siauresnė.
Taigi, galimas toks variantas, jog siauroji nosies dalis bus išsikišusi į priekį tik tam, jog atstumas iki jos ir žemės atitiktų taisykles. Likusi nosis dalis liks plati.
Kaip teigia britų „Autosport“, kai kurių F-1 komandų technikos specialistai siūlė atlikti tam tikrus pokyčius taisyklėse dėl geresnės automobilių išvaizdos. Tačiau teigiamų rezultatų pasiekti nepavyko.
„Red Bull“ technikos direktorius Adrianas Newey ir „McLaren“ sporto direktorius Samas Michaelas prasitarė, jog 2014 m. F-1 automobiliai greičiausiai atrodys bjauriai.
„Žemai nuleista nosis nėra problema“, – kalbėjo „McLaren“ specialistas S. Michaelas.
„Kalbame apie kitus dalykus, su kuriais teks susidurti siekiant įveikti avarijos testą. Komandos greičiausiai pasirinks vieną sprendimą. Tai ne dėl važiuoklės aukščio“.