Po šeštadienį įvykusios kvalifikacijos daugelis diskutavo apie Nico Rosbergo veiksmus, kuris sugebėjo pagerinti rezultatą bei iškovoti „pole“ poziciją tuo metu, kai trasoje buvo mojuojamos geltonos vėliavos. F-1 pasaulio atstovai diskutavo ne tik apie vokiečio veiksmus, bet ir apie kitą situaciją, kuomet teisėjai svarstė penkiems sportininkams pritaikyti 107 proc. taisyklę ir juos nubausti.
„Ferrari“ ekipos vadovas Maurizio Arrivabene mano, kad taisyklės „Formulėje-1“ turėtų būti paprastesnės.
„Mano prezidentas apie tai kalbėjo praėjusiais metais. Jis aiškiai pasakė, kad „Formulėje-1“ yra per daug sudėtingų dalykų“, – kalbėjo M. Arrivabene.
„Aiškios ir paprastos taisyklės tikrai pagelbėtų. Privalome taisyklėse pašalinti visas tas neaiškias vietas. Esant tokiai situacija nežinai kokia kryptimi turi judėti toliau, žvalgaisi į kairę, dešinę, viršų, apačią.“
M. Arrivabene nuomonei pritarė ir „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.
„F-1 taisyklės turi būti logiškos. Tačiau toks dalykas kaip logika šiame sporte turbūt neegzistuoja“, – teigė C. Horneris.
„Kaip pavyzdį galime pateikti Jensono situaciją. Nežinau kas tiksliai buvo pasakyta ar padaryta, bet dabartinės taisyklės F-1 sirgaliams yra per daug sudėtingos. Taisyklės turi būti paprastos, kad žiūrovas įsijungęs lenktynių transliaciją greitai susigaudytų kas vyksta.“
Po varžybų Vengrijoje taisyklėmis neliko sužavėtas ir „Ferrari“ pilotas Kimi Raikkonenas.
„Dabartinės taisyklės yra kažkoks pokštas“, – pareiškė suomis.
„Geras pavyzdys buvo šeštadienį įvykusi kvalifikacija. Turime galiojančią 107 proc. taisyklę. Tiems, kurie nepateko į antrą kvalifikacijos dalį ši taisyklė buvo pritaikyta, o kitiems pilotas ne. Kaip tą pačią taisyklę kvalifikacijoje galima taikyti skirtingai?“
„Gal gali man kas nors paaiškinti kaip visa tai veikia? Kažkas čia turi pasikeisti. Žvelgiant iš šalies situacija tikrai atrodo prastai. Tai nesąžininga. Yra taisyklės ir kiekvieną kartą jos turėtų būti taikomos visiems vienodai.“