Britas po starto atvažiuodamas į pirmą posūkį blokavo priekinius ratus ir išlėkė už trasos ribų. Sportininkas grįžo į trasą nepraradęs pozicijos. Jam pagelbėjo ir tai, jog pirmame posūkyje kontakto su varžovu neišvengė tuo metu antroje vietoje važiavęs Nico Rosbergas.

L. Hamiltonas išvengė baudos ir nugalėjo lenktynėse. Tuo tarpu panašioje situacijoje varžybų pabaigoje atsidūręs Maxas Verstappenas sulaukė teisėjų nemalonės. Olandui buvo skirta 5 sek. bauda ir atimta trečia vieta.

„Esminis skirtumas tarp dviejų situacijų yra tas, jog posūkį kirtęs Lewisas neįgijo ilgalaikio pranašumo prieš varžovą. Maxo situacija buvo kitokia. Jis įgijo persvarą prieš varžovą“, – pasakojo Ch. Whitingas. - Lewisas padarė nedidelę klaidą, kirto pirmą posūkį ir įgijo nedidelę persvarą. Bet staiga po to jis ją prarado. Tarp trečio ir ketvirto posūkio esančioje tiesiojoje jis sulėtino tempą 80 proc. tam, kad panaikintų įgytą pranašumą. Po minutės trasoje pasirodė saugos automobilis, tad jo persvara sumažėjo iki minimumo.

Jei Maxas būtų pasielgęs taip pat, atkarpoje tarp trečio ir ketvirto posūkių jis tikrai būtų praradęs poziciją varžovui. Maxas įgijo ilgalaikį pranašumą, todėl teisėjai nusprendė jam skirti baudą. Teisėjų akimis, tai buvo esminis skirtumas tarp dviejų incidentų.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.