Šiemet keičiant visą trasos dangą buvo nuspręsta modifikuoti kelis posūkius, tame tarpe ir paskutinį penkioliktą. Vidinė jo dalis buvo paaukštinta.
„Tai nėra patraukliausia vieta tvarkaraštyje. Iššūkių čia netrūkta. Tai vienas iš teigiamų dalykų“, – kalbėjo „Red Bull“ pilotas Danielis Ricciardo. - Pasirenki vidinę trajektoriją, bet tada esi lyg nustumiamas į posūkio išorę. Nepavadinčiau to posūkio smagiu. Toje vietoje tikrai sunku rasti gerą sukibimą su trasa.“
Paskutiniu trasos posūkiu neliko sužavėtas ir „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis kurio teigimu, posūkis buvo modifikuotas „tyčia, kad apsunkintų pilotų darbą“.
Sunkumų įveikiant 15-ą posūkį turėjo ir „Haas“ ekipos lenktynininkas Romainas Grosjeanas.
„Tai nėra pati maloniausia trasos atkarpa, kurią turime įveikti. Man ji nepatinka“, – sakė R. Grosjeanas. - Man labiau tinka, kai aukščiau yra iškelta išorinė posūkio dalis. Tokiu atveju į posūkį gali atvažiuoti greičiau ir neprarasti daug sukibimo. Dabar jie padarė blogiau nei buvo prieš tai.“
Modifikuojant posūkį buvo tikimasi padidinti lenkimų skaičių. „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas abejoja, jog toks tikslas bus pasiektas.
„Situacija tikrai nebus kitokia nei buvo anksčiau“, – teigė britas. - Įveikdamas šį posūkį nevažiuoji arčiau vidinio kelkraščio. Važiuoji arčiau išorinės posūkio linijos. Tai yra gana keista. Visi jį išbandė ir panašu, kad važiuoti išore yra geriau. Lenktyninė trajektorija labiau primena V.“
Jensono Buttono teigimu, paskutiniame posūkyje pilotams yra sunku įvertinti padangų sukibimą su trasa.
„Tai labai keista vieta. Ta vieta tave klaidina. Manai, kad padangos gerai sukimba su trasa, tačiau tas sukibimas įveikiant posūkį labai greitai dingsta“, – pasakojo J. Buttonas. - Tikrai keista vieta. Labai sunku įvertinti situaciją. Pojūtis lyg Sočyje, kur trasos danga taip pat daugelį klaidina. Esame geriausi vyrukai pasaulyje, tad dažniausiai jaučiame kada ima slysti automobilio galas. Bet čia tai gali bet kurį iš mūsų užklupti visai netikėtai.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.