„Formulė-1“ tuo metu buvo labai nuobodi“, – pasakojo ispanas. - Jei dabar pasižiūrėtumėte 1985, 1988 ar 1992 metų lenktynes, užmigtumėte taip ir nesulaukę finišo. Tuo metu priekyje važiavo du „McLaren“ pilotai, ketvirtoje vietoje finišavęs sportininkas dažniausiai būdavo aplenktas ratu, o likusius lenktynininkus skyrė 25 sek. ar net didesni laiko tarpai. 10 pilotų taip ir nepasiekdavo finišo, nes patikimumas tais laikais buvo vidutiniškas.
Žiūrovų skaičius dabar vis mažėja, bet taip buvo ir tais laikais, kai lenktyniavo A. Senna ir A. Prostas. Jie taip pat taupė degalus, padangas ir kitus dalykus.“
F. Alonso mano, kad šio amžiaus pirmame dešimtmetyje F-1 buvo pasiekusi savo aukščiausią tašką.
„Manau, kad F-1 stipriai išaugo. Praėjusiame dešimtmetyje į čempionatą atėjo ne vienas gamintojas – BMW, „Toyota“. Žiūrovų skaičius trasoje ir prie TV ekranų pasiekė maksimumą. F-1 apsilankė naujose vietose, lenktynės vyko Korėjoje, Indijoje ir Singapūre. Turėjome du etapus Ispanijoje – tai buvo maksimumas. Bet tuo metu mes tinkamai neįvertinome situacijos. Išlaidos buvo labai didelės, naudojome pačias naujausias technologijas. Kai kurie gamintojai pasitraukė iš F-1.“
F. Alonso teigimu, aistruoliai apie karjerą baigusius sportininkus kalba kitaip nei apie tuos, kurie vis dar lenktyniauja.
„Kai nusprendi toliau nebelenktyniauti, kai kuriems tampi idealu. Bet jei vis dar kovoji trasoje, tave žmonės kritikuoja. Kai nustoji lenktyniauti – tampi fantastišku sportininku. Taip nutiko su Felipe Massa ir Marku Webberiu.“
„Praėjusiame amžiuje lenktyniavę sportininkai yra puikūs čempionai, idealai. Iš dabartinės kartos Lewisas (Hamiltonas), Sebastianas (Vettelis) bus idealai tiems, kurie dabar lenktyniauja kartingais.“
„McLaren“ pilotas neslepia nepasitenkinimo ne vienerius metus galiojančiomis taisyklėmis, kurios varžo komandų galimybes pilnai išnaudoti šiuolaikines technologijas.
„Dėl turimų resursų, komandų galimybių ir naudojamų technologijų F-1 automobiliai galėtų būti labai įdomūs. Bet situacija yra kitokia. Turime lėtus automobilius, kuriems trūksta ne tik greičio, bet ir sukibimo. Taigi, sėdime vienviečiuose automobiliuose atvirais ratais, bet jaučiamės taip, lyg pilotuotume GT automobilius.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.