Laisvieji važiavimai vyko nuolat keičiantis trasos būklei. Jau pradžioje pirmasis ir paskutinysis Spa trasos sektoriai buvo šlapi, kai žiedo viduryje dar buvo galima važiuoti sausa trajektorija.
Vėliau danga tapo per šlapia sausoms padangoms, tačiau dar kiek per sausa tarpinėms oro sąlygoms skirtai produkcijai, todėl daugelis pilotų daug laiko leido boksuose.
Geriausios sąlygos važiavimui prasidėjo įpusėjus treniruotėms, kai pilotai jau galėjo važiuoti „slick“ tipo padangomis. Buvo fiksuojami vis geresni rezultatai, kol likus 15 minučių iki treniruočių pabaigos į trasą vėl nesugrįžo lietus.
Antrosios Belgijos GP penktadienio treniruotės vyks 15.00-16.30 val. Lietuvos laiku.
Belgijos GP – Penktadienio treniruotės:
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:55.198 | 11 | |
2 | Paulas di Resta | Force India | 1:55.224 | + 0.026 | 10 |
3 | Adrianas Sutilas | Force India | 1:55.373 | + 0.175 | 11 |
4 | Sergio Perezas | McLaren | 1:55.518 | + 0.320 | 14 |
5 | Nico Rosbergas | Mercedes | 1:55.614 | + 0.416 | 10 |
6 | Sebastianas Vettelis | Red Bull | 1:55.636 | + 0.438 | 14 |
7 | Estebanas Gutierrezas | Sauber | 1:55.954 | + 0.756 | 18 |
8 | Nico Hulkenbergas | Sauber | 1:56.110 | + 0.912 | 11 |
9 | Danielis Ricciardo | Toro Rosso | 1:56.770 | + 1.572 | 14 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | 1:56.858 | + 1.660 | 18 |
11 | Felipe Massa | Ferrari | 1:56.863 | + 1.665 | 10 |
12 | Pastoras Maldonado | Williams | 1:57.081 | + 1.883 | 14 |
13 | Jeanas–Ericas Vergne | Toro Rosso | 1:57.084 | + 1.886 | 17 |
14 | Jensonas Buttonas | McLaren | 1:57.281 | + 2.083 | 14 |
15 | Lewisas Hamiltonas | Mercedes | 1:57.358 | + 2.160 | 10 |
16 | Heikki Kovalainenas | Caterham | 1:57.821 | + 2.623 | 16 |
17 | Giedo van der Garde | Caterham | 1:57.887 | + 2.689 | 16 |
18 | Maxas Chiltonas | Marussia | 1:58.600 | + 3.402 | 14 |
19 | Markas Webberis | Red Bull | 1:58.929 | + 3.731 | 12 |
20 | Jules Bianchi | Marussia | 1:59.209 | + 4.011 | 12 |
21 | Kimi Raikkonenas | Lotus | 1:59.441 | + 4.243 | 11 |
22 | Romainas Grosjeanas | Lotus | 2:03.176 | + 7.978 | 15 |