Minėtieji du pilotai susidūrė paskutiniame varžybų rate atvažiuojant į pirmąjį Monrealio trasos posūkį. Teisėjai vėliau nustatė, kad S. Perezas stabdydamas pakeitė trajektoriją. Už sukeltą avariją sportininkui buvo skirta penkių starto pozicijų bauda.

Į meksikiečio automobilį atsitrenkęs F. Massa liko nepatenkintas „Force India“ piloto veiksmais. Brazilas taip pat pridūrė, kad vėliau jis bandė kalbėtis su S. Perezu, tačiau pastarasis iš jo pasijuokė.

„Kalbėjausi su juo grįžtant iš ligoninės į trasą. Buvau labai juo nusivylęs. Jis turi pasimokyti. Norėjau, kad jis atsidurtų mano pozicijoje. Tai buvo didelė avarija ir didelis smūgis. Norėjau, kad jis atsidurtų mano vietoje“, – pasakojo avarijoje sudalyvavęs F. Massa.

„Tai ne pirmas kartas, kai stabdant jis pasimaišo kam nors kelyje. Jis taip yra pasielgęs ne vieną kartą. Jis man nieko nepasakė, tiesiog nusisuko ir nusijuokė.“

„Tiesą pasakius, maniau, kad skaudės. Smūgis buvo labai stiprus, tad džiaugiuosi, jog nieko nenutiko.“

F. Massa mano, kad varžybų teisėjai S. Perezui turėjo skirti griežtesnę bausmę.

„Jie turi taisykles įvairiems incidentams ir pozicijoms. Nežinau kaip visa tai veikia. Bet man to negana. Ką aš galiu pasakyti? Važiavome 300 km/h greičiu. Kai kas nors pasimaišo važiuojant tokiu greičiu, gali kilti didžiulis incidentas. Tai pavojinga. Mano manymu, penkių starto pozicijų bauda yra per švelni. Tačiau jis elgėsi pavojingai, nes priešais jį važiavo Vettelis. Tad galėjo būti blogiau.“

F. Massos teigimu, jis tiesiog bandė lenkti lėčiau važiavusį S. Perezą ir pavojų keliančių veiksmų savo manevre neįžvelgia.

„Pasinaudojau DRS ir pasukau į vidine trajektorija. Jo padangos buvo visiškai nusidėvėjusios. Ketinau stabdyti ir lengvai jį aplenkti. Maniau, kad tai nerizikinga. Tai buvo gera proga, ypač po to kai jį aplenkė Sebastianas. Ricciardo aplenkė jį tame pačiame posūkyje ir nugalėjo lenktynėse. Jei jis būtų stabdęs vėliau už manę, viskas būtų pasibaigę gerai, aš būčiau likęs už jo.“