Kova dėl čempionų titulų
1–7 etapai. Po pirmų dviejų sezono mėnesių atrodė, jog nepaisant „Red Bull“ ekipą sudrebinusio Christiano Hornerio skandalo, 2024 metais toliau tęsis ekipos dominavimas F-1. Austrų komanda su triskart pasaulio čempionu Maxu Verstappenu priešakyje užtikrintai laimėjo pirmas ketverias iš penkių lenktynių, lenkdami artimiausią persekiotoją vidutiniškai didesne nei 15 sekundžių persvara. Vienintelė išimtis buvo Australijos GP, iš kurio 26-erių pilotas buvo priverstas pasitraukti dėl bolido gedimo.
Šalia sunkiai sustabdomo M. Verstappeno, puikią formą demonstravo ir jo komandos draugas Sergio Perezas, trijose lenktynėse iš pirmų penkių užėmęs antrą vietą ir padovanojęs ekipai dublį. Pridėjus Kinijoje iškovotą trečią vietą, meksikietis, kaip ir M. Verstappenas, lipo ant apdovanojimų pakylos keturis kartus per pirmas penkerias lenktynes.
Atrodė, jog užtikrintas M. Verstappenas ir „Red Bull“ ekipos pirmavimas tiek asmeninėje, tiek konstruktorių įskaitose neleis suabejoti jų galimybėmis tapti čempionais ir 2024 metais. Tačiau šeštajame – Majamio – etape įvyko lūžis. Iki tol trečia greičiausia buvusi „McLaren“ pristatė atnaujinimus, kurie padėjo jai pagreitėti beveik puse sekundės. Majamio GP buvo pirmas kartas 2024 metų sezone, kai M. Verstappenas lenktynėse nebuvo greičiausias pilotas – jį aplenkė Lando Norrisas, kuris minėtame etape iškovojo pirmą karjeros pergalę.
Nors triskart pasaulio čempionas triumfavo septintose Emilia Romagna etapo lenktynėse, tai jis padarė įveikęs L. Norrisą vos 0,725 sekundės. Vis dėlto, nepaisant pagreitėjusios „McLaren“ komandos bei nuolat dėl podiumų kovojusios „Ferrari“, po pirmų septynių lenktynių „Red Bull“ užtikrintai pirmavo abiejose čempionato įskaitose – austrų komanda iškovojo septynias „pole“ pozicijas iš tiek pat galimų bei triumfavo šešis kartus.