Devintus metus iš eilės sausakimšai užpildytose tribūnose sirgaliai išvydo dar vieną „Šokančio žirgo“ komandos triumfą, baudų gausą bei vietiniam herojui ir jubiliatui nesusiklosčiusias lenktynes.

F-1 pulso rubrikoje pateikiami Meksikos „Grand Prix“ etapo laimėtojai, pralaimėtojai bei įdomiausi faktai.

Laimėtojai

Ferrari“. Neabejotinai šiuo metu pati „karščiausia“ bei greičiausia F-1 komanda. Po puikaus praėjusio lenktynių savaitgalio JAV, kur italų komanda pelnė 43 iš 44 įmanomų taškų, Meksikoje ji beveik pakartojo minėtą rezultatą.

Abu puikų lenktynių tempą demonstravę ekipos pilotai vėl lipo ant apdovanojimų pakylos, iškovodami pirmą ir trečią vietas. Pridėjus Charleso Leclerco nuvažiuotą greičiausią lenktynių ratą, „raudonieji“ surinko 41 tašką iš 44 galimų.

Šį kartą lenktynėse antrą sezono pergalę iškovojo šių metų pabaigoje ekipą paliksiantis Carlosas Sainzas. Ispanas dominavo visą lenktynių savaitgalį, pradedant nuo šeštadienio, kai 30-metis užtikrintai iškovojo „pole“ poziciją. Įdomu tai, jog nuo karjeros pradžios C. Sainzas Meksikoje kiekvienais metais vis geriau pasirodo šeštadienio kvalifikacijoje.

Nors sekmadienį lenktynių starte ispanas prarado pirmą vietą Maxui Verstappenui iš „Red Bull“ ekipos, jau devintame rate C. Sainzas susigrąžino lyderio poziciją ir nuo to laiko jos niekam nebeužleido.

Iki antro dublio per dvi savaites italų ekipai pritrūko tik šaltų C. Leclerco nervų. Iš ketvirtos vietos startavęs, bet po M. Verstappeno bei Lando Norriso įnirtingos kovos 11 rate į antrą vietą pakilęs monegaskas ilgą laiką užtikrintai joje ir važiavo.

Tiesa, po sustojimų boksuose trečioje vietoje buvęs L. Norrisas vis artėjo. Galiausiai, lėtose trasos vietose pasivijus ratu atsiliekančius sportininkus, C. Leclercas prarado nemažai laiko, dėl ko „McLaren“ pilotas visą jo turėtą persvarą panaikino.

Greitu metu monegaskas suklydo bei prarado turėtą antrą vietą, todėl lenktynių pabaigoje turėjo tenkintis trečia pozicija ir greičiausiu lenktynių ratu.

Nepaisant to, net 84 surinkti taškai per paskutines dvejas lenktynes leido „Ferrari“ komandai užtikrintai įsitvirtinti antroje vietoje kontruktorių įskaitoje.

C. Sainzo pergalė Meksikos GP taip pat reiškia, jog pirmą kartą nuo 2008 metų abu „Ferrari“ pilotai per sezoną iškovojo daugiau nei vieną pergalę.

Puiki „raudonųjų“ forma taip pat reiškia, jog likus keturiems etapams iki sezono finišo, skirtumas nuo pirmoje vietoje esančios „McLaren“ ekipos ištirpo iki 29 taškų. Paskutinį kartą abi ekipos dėl konstruktorių taurės kovojo 2008 metais – tąkart triumfavo italų komanda. Tai taip pat buvo paskutinis „Ferrari“ iškovotas titulas, kai tuo tarpu „McLaren“ ekipa komandinėje įskaitoje nėra triumfavusi nuo 1998 metų. Belieka stebėti, kuriai ekipai pavyks nutraukti titulų badą.

Lando Norrisas. Nepaisant įspūdingos „Ferrari“ formos, Meksikoje puikiai pasirodė ir Lando Norrisas, kuris kovoje dėl čempionų titulo dviženkliu taškų skaičiumi sumažino savo atsilikimą nuo Maxo Verstappeno.

Tiesa, savaitgalio startas britui nebuvo sėkmingas. Šeštadienį didžiąją dalį kvalifikacijos pirmavęs 24-erių pilotas lemiamu metu klydo bei užėmė trečią startinę poziciją. Vėliau pirmuose lenktynių ratuose agresyviai dėl antros vietos su M. Verstappenu kovojęs britas buvo ne kartą išstumtas už trasos ribų, todėl jis prarado vietą C. Leclercui.

Tačiau po pirmųjų sustojimų daugiau švaraus oro trasoje turėjęs „McLaren“ pilotas pradėjo demonstruoti savo potencialą. Antroje lenktynių dalyje dėsningai prie priekyje buvusio C. Leclerco artėjęs britas galiausiai išprovokavo „Ferrari“ piloto klaidą, po kurios jis pakilo į antrą vietą.

Sėkmingas L. Norriso pasirodymas bei M. Verstappeno sunkumai Meksikoje lėmė, jog likus keturiems etapams iki sezono pabaigos, triskart pasaulio čempiono persvara prieš „McLaren“ pilotą sumažėjo iki 47 taškų.

Haas“. Jeigu greičiausių ekipų („McLaren“, „Ferrari“, „Red Bull“ ir „Mercedes“) gretose šiuo metu geriausiai sekasi „Ferrari“, tai likusių šešių komandų grupėje nuo JAV GP akivaizdi lyderė yra „Haas“.