Dar ne taip seniai ekipą paliko ne tik minėtas specialistas. Po Vokietijoje įvykusių F-1 lenktynių „Ferrari“ nukrito į trečią vietą konstruktorių įskaitoje.
Nors J. Allisono vietą užėmęs Mattia Binotto neturi daug patirties tobulinant aerodinamiką ir važiuoklę, ekipos vadovo Maurizio Arrivabene teigimu, pastarasis specialistas yra tinkamas žmogus.
„Jis dirbs su komanda, kuri toliau tobulins mūsų automobilį“, – kalbėjo M. Arrivabene. - Visi ekipoje dirbantys technikos specialistai bendrauja vienas su kitu. Svarbiausia yra tai, kad daugiau nebebus jokio „Pono X“. Tai bus bendras su projektu susijusių darbo grupių rezultatas.“
„Ferrari“ norėjo į savo gretas prisivilioti Rossą Brawną ir Jamesą Key, tačiau nė vienas šių specialistų nepanoro prisijungti prie italų ekipos.
M. Arrivabene teigimu, komanda keičia savo techninę struktūrą, tad visam projektui vadovaus ne vienas, o keli asmenys. Šiuo atveju italų ekipa bando sekti „McLaren“ pavyzdžiu, kai vienam projektui vadovauja keli specialistai: Peteris Prodromou, Timas Gossas ir Mattas Morrisas.
„Mes keičiame techninę komandos struktūrą. Manau, kad savo gretose turime talentingų žmonių. Klausimas, kurį aš užduodu sau: jei turime tiek gerų žmonių, kodėl jų talentas neatsiskleidžia? Jei turi gerus inžinierius, tačiau jie leidžia laiką prie mažiau svarbių dalykų, tokiu atveju veltui švaistome jų sugebėjimus.
Mūsų užduotis dabar yra iškelti tikslą ir pasirūpinti, kad tas tikslas būtų pasiektas. Esant aiškioms idėjoms, nemanau, kad turime ieškoti geresnių specialistų už Maranelo ribų. Mes neieškome itin talentingo žmogaus.
Kai ekipoje yra itin talentingas žmogus, normalu, jog visa techninė komanda jo klauso ir daro tai, kas jai liepiama. Mes tokio žmogaus neturime. Ruošiame horizontalią struktūrą, o koordinatorius šiuo metu yra Mattia Binotto.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.