M. Arrivabene teigia, kad Kinijoje italų ekipa nesugebėjo pademonstruoti savo tikrojo potencialo.
„Kvalifikacijoje mes buvome nusitaikę į „pole“ poziciją. Remiantis mūsų paskaičiavimais, nuo „Mercedes“ atsilikome 0,1 sekundės. Taigi, mūsų pilotams labiau paspaudus, tas atsilikimas galėjo būti lygus nuliui. Tačiau taip nenutiko“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas M. Arrivabene. - Sebas ir Kimi daug dirba ir praleidžia nemažai laiko Maranele bendraudami su savo inžinieriais. Taip, kvalifikacijoje buvo padaryta klaidų. Tačiau lenktynėse jie pasirodė gerai. Sebas pakeliui į techninio aptarnavimo zoną aplenkė du varžovus. Jis pademonstravo, kodėl jo atlyginimas yra didesnis už Carloso Sainzo.“
„Ferrari“ pilotai pirmose dvejose šių metų F-1 sezono lenktynėse neišvengė technikos gedimų, dėl kurių nepasiekė finišo. M. Arrivabene teigimu, tai kaina, kurią komanda turėjo sumokėti bandydama pasivyti „Mercedes“.
„Automobilis yra labai geras. Kai pernai pradėjome dirbti prie 2016 metų projekto, turėjome du pasirinkimus: gerinti patikimumą arba didinti pajėgumą. Mes norėjome dar labiau sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“, tad pasirinkome antrą variantą. Kadangi „Mercedes“ nesiskundė savo pajėgumu, jie galėjo skirti daugiau dėmesio technikos patikimumui gerinti. Mes, tuo tarpu, siekdami padidinti pajėgumą, turėjome rizikuoti.“
M. Arrivabene liko patenkintas, kad abu komandos pilotai Kinijoje vykusiose lenktynėse pasiekė finišą.
„Kinijoje buvo svarbu atrasti daugiau patikimumo. Mūsų pilotams pasiekus finišą mums tikrai palengvėjo. Mums tai buvo svarbus žingsnis, kadangi didinant pajėgumą mes stipriai pasistūmėjome į priekį. „Mercedes“ yra stipriausia komanda, kokią esu matęs per pastaruosius 10 metų. Tam, kad juos galėtume nugalėti, privalome rizikuoti.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.