„Abu puikiai važiavo per visas lenktynes, nors jiems varžybos ir susiklostė labai skirtingai“, – komentavo britų specialistas. – Sebastianas Vettelis labai puikiai susitvarkė su savo užduotimi, važiavo priekyje ir viena, ko iš jo buvo reikalaujama – būti labai greitu, stabiliai įveikti ratų serijas labai geru laiku. Jis tai ir padarė.
Kimi Raikkonenui teko veržtis per visą peletoną. Komanda jam sukūrė sėkmingą taktiką, kuri leido finišuoti ketvirtoje vietoje, bet svarbiausia, kad jis aplenkė labai daug varžovų, be to, tai darė labai greitai, negaišdamas laiko. Kai komanda tik galės užtikrinti, kad visas suomio lenktyninis savaitgalis bus normalus ir nebus nenumatytų problemų, K. Raikkonenas būtinai pasieks puikų rezultatą.“
Kuomet Kimi Raikkonenas lenktyniavo „Lotus“ komandoje, jam pavykdavo laimėti varžybas su mašinomis, kuria konstravo tas pats J. Allisonas, kuris tuo metu dirbo Enstoune. Tikėtina, kad būtent jo sukurta technika labai gerai tinka suomio vairavimo stiliui.
„Jų negalima vadinti vien mano mašinomis, tai yra daugelio žmonių darbas“, – sakė „Ferrari“ technikos direktorius. – Pamačius S. Vettelį ant nugalėtojų pakylos, mus užplūdo labai teigiamos emocijos, mes buvome laimingi ir pasijautėme dar vieningesne komanda.
Vienas iš faktorių, kuris lėmė mūsų sėkmę, tai, kad automobilis labai gerai taupo padangas. Tai labai padeda, ypač kai lenktynės vyksta prie labai aukštų temperatūrų. Antra vertus, mūsų jėgainei kol kas dar trūksta galios, mes dar turime padidinti prispaudžiamąją jėgą, kad komanda galėtų kovoti dėl pergalių bet kokiomis sąlygomis.“