„Sezono pradžioje buvo nepajėgūs, kas buvo didelis šokas man ir kolegoms. Keli mėnesiai buvo sunkūs, tačiau nuleidome galvas ir kantriai dirbome“.

„Manau, kad kelios paskutinės lenktynės mums buvo tikra moralinė atgaiva – mes pradėjome tikėti, kad galime atlikti savo darbą. Visa tai įvyko didžiulio daugelio žmonių darbo dėka, ypač didelį dėmesį skiriant aerodinamikai, projektavimui ir gamybai. Po kelių paskutinių mėnesių intensyvaus darbo matome rezultatą – didelį pajėgumo pagerinimą“.

Grįžo prie pradinės išmetimo koncepcijos

N. Tombazis patvirtino, kad Kanados GP lenktynėse į „Ferrari“ automobilį grįžo žiemos bandymų pradžioje bandyta, tačiau tuomet aibę problemų sukėlusi išmetimo sistemos koncepcija – tiesa, nuo to laiko gerokai patobulinta jos versija.

„Monrealyje naudota išmetimo sistemos konfigūracija buvo gimininga naudotai iškart po pristatymo (pirmuosiuose bandymuose – red. past.) Jereze. Pastaroji buvo sudėtingesnė ir mums sukėlė įvairių problemų, todėl ji nedavė didelės naudos ratų įveikimo laikų prasme, jos privalumų nejautė ir lenktynininkai“.

„Todėl mes jos atsisakėme, vietoje spręsdami kitus trūkumus, kol prieš Ispanijos GP įvedėme pirmus didelius pakeitimus. Čia automobilyje buvo kitokia, centrinė išmetimo konfigūracija. Tuomet buvome pergalvoję viską: priekinį sparną, difuzorių, galinį sparną, kitus sparnelius ir stabdžių aušinimo angas. Aerodinamikos prasme, tai iš esmės buvo naujas automobilis“.

„Nepaisant to, mes ir toliau dirbome prie išmetamųjų vamzdžių, ieškodami lengviau perprantamos ir paprastesnės konfigūracijos, tačiau vis dar besiremdami pradiniu variantu. Būtent tokią ir pradėjome naudoti Kanadoje“.

Siekia visiško dominavimo lenktynėse

Vyriausiasis „Ferrari“ automobilių kūrėjas sakė, kad komanda yra visai patenkinta dabartine savo sportine forma, tačiau kartu siekia didesnių aukštumų – visiško dominavimo lenktynėse.

„Atsižvelgiant į tai, kaip pradėjome (sezoną), šiuo metu esame visai patenkinti savo dabartine situacija, tačiau negalime būti visiškai patenkinti, nes dar nedominuojame lenktynėse ir negalime jų visų laimėti, kas visuomet yra tikslas“.

„Mes turime labai stiprių konkurentų, kurie toliau tobulina savo techniką. Jaučiame, kad šios technologijų lenktynės tęsis iki pačios sezono pabaigos.

„Mūsų darbas tęsiamas tokiu pačiu intensyvumu. Planuojame turėti atnaujinimų kiekvienose lenktynėse, pradedant nuo Valensijos. Šį savaitgalį eksperimentuosime su nauju priekiniu sparnu ir dugnu bei toliau tirsime išmetimo sistemos konfigūracijas“.

„Jau turime atnaujinimų vėliau vyksiančioms lenktynėms. Tikiu, kad taip tęsime iki pačių paskutinių lenktynių“.

Silpna automobilio vieta – maksimalus greitis

N. Tombazis pridūrė, kad silpniausia „Ferrari“ vieta šiuo metu yra maksimalus greitis tiesiosiose.

„Maksimalus greitis F-1 šiais laikais dėl DRS yra sudėtingesnė sritis nei praeityje, nes visose trasose pasikeitė optimalus pasipriešinimo orui lygis. Taigi, turime ne tik sukurti sparną, sukuriantį šiek tiek mažiau prispaudžiamosios galios ir pasipriešinimo esant dideliam greičiui. Turime dirbti atskirai su DRS ir viso likusio automobilio sukuriamu pasipriešinimu“.