„Autosport“ teigimu, įtarta, kad kai kurie variklių gamintojai gali praplatinti akceleratoriaus sklendės angą taip, kad motoras, nespaudžiant akceleratoriaus, pradėtų trūkčioti ir taip sukurtų reikiamą išmetamųjų dujų srautą automobilio gale esantiems aerodinaminiais elementams apipūsti.

FIA variklių reguliavimą sugriežtins, kaip pranešama, paprastu ir lengvai jai prieinamu būdu – prieš pirmą etapą Australijoje modifikuodama kiekviename automobilyje montuojamo standartino elektronikos kontrolės bloko programinę įrangą.

„Formulės-1“ komandos šiemet ir toliau galės panaudoti įprastomis sąlygomis sukuriamas išmetamąsias dujas, tačiau dėl griežčiau reglamentuotos vamzdžių angų pozicijos apipūs ne difuzorius, o kitas aerodinamines dalis – pavyzdžiui, galinio sparno elementus, pakabos svirtis ir stabdžių aušinimo angas.