„FIA pirmadienį patvirtino, kad kontroversiškai vertinamas incidentas lenktynių sekmadienį metu, kai Hamiltono bolidas buvo iškeltas atgal į trasą kranu po to, kai britas išslydo iš trasos, atitiko taisykles, nes jo variklis dar nebuvo užgęsęs, o bolidas buvo pavojingoje trasos vietoje“, - pranešama britų dienraštyje „The Times“.
L. Hamiltonas nebuvo vienintelis, pradėjus lyti, pirmajame posūkyje išslydęs iš trasos. Toks pat likimas ištiko „Honda“ lenktynininką Jensonas Buttoną, „Williams“ pilotą Nico Rosbergą bei „Toro Rosso“ ekipos narius Scottą Speedą ir Vitantonio Liuzzi.
Būtent pastaroji komanda po lenktynių viešai išsakė nepasitenkinimą tuo, kad L. Hamiltonui buvo padėta grįžti į kovą, o kitiems pilotams analogiška pagalba nebuvo suteikta.
„Deja, mūsų vaikinams nebuvo leista padaryti to paties, nors lenktynės ir buvo sustabdytos“, - pažymėta oficialioje ekipos interneto svetainėje.
Panaši kontroversiška situacija nutiko 2003 metų Europos GP metu, kai iš trasos buvo išlėkęs vietos herojus Michaelis Schumacheris. Pagalbinis personalas tuo metu savo rankomis išstūmė vokiečio „Ferrari“ bolidą atgal į trasą. Tuomet tokie veiksmai taip pat buvo paaiškinti tuo, kad bolidas buvo pavojingoje vietoje, o šio variklis vis dar veikė.
Daugiau informacijos ieškokite .