„Tikrai manau, kad šiuolaikinė „Formulė-1“ yra per brangi. Kalbame apie trišalį susitarimą. Mes neturėjome palaikymo.“, – kalbėjo FIA prezidentas J. Todtas.

„Galima kontroliuoti viską... nemanau, kad normalu yra tai, jog komandoje, kuri per metus sudalyvauja 19 lenktynių, dirba 800-900 žmonių.“

Uždraudus bandymus sezono metu, komandos ėmė skirti daugiau dėmesio darbui su simuliatoriais. Investicijos į juos neprisidėjo prie išlaidų mažinimo.

„Tai puikus dalykas inžinieriams. Tačiau simuliatoriaus naudojimas turi savo kainą. Ar gi jis būtinas?“

Apie išlaidų mažinimą bei standartus, kuriais vadovaujantis, F-1 varžosi komandos bei pilotai, prakalbo buvęs „Mercedes“ ekipos vadovas Rossas Brawnas.

„Kiti metai bus didžiulis iššūkis“, – sakė britas.

„Reiktų nepamiršti, jog sumažinus komandų biudžetus per pusę, jos vis tiek lenktyniautų. Kalbame apie standartus, kuriais vadovaujantis yra varžomasi lenktynių trasose. Nėra taip, kad pinigai niekada nesibaigia. Tiesiog egzistuoja faktas, kad norima lenktyniauti vadovaujantis aukščiausiais standartais. Būtent todėl yra išnaudojamos didelės pinigų sumos.“

Pastaruosius keturis metus F-1 čempionate triumfavusios „Red Bull“ ekipos vadovas Christainas Horneris mano, jog vienas iš geriausių būdų sumažinti išlaidas „Formulėje-1“ – leisti didžiosioms komandoms pardavinėti savo sukurtus bolidus mažesnėms ekipoms.

„Logiškiausias būdas stipriai sumažinti išlaidas – leisti pardavinėti metų senumo bolidus“, – pasakojo C. Horneris.

„Tačiau tokiu atveju reiktų aptarti kas tokioje situacijoje yra laikomas konstruktoriumi. F-1 dabar vyrauja įvairios diskusijos apie galimybę parduoti bolidus. Be jokios abejonės, tai būtų efektyviausias būdas sumažinti išlaidas.“